Ik kom hier uit dat schuurtje, val ik opeens een paar meter en kan dan overal onderdoor lopen en iedereen neerschieten. 

En nog een...

En nog een...

De vos loopt door het bos.
kunnen ze jouw ook dood schieten? Anders is het niet erg, toch?Op maandag 18 februari 2002 19:35 schreef Conquistador het volgende:
Ik kom hier uit dat schuurtje, val ik opeens een paar meter en kan dan overal onderdoor lopen en iedereen neerschieten.
[afbeelding]
En nog een...
[afbeelding]
Verwijderd
leeg
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ja, dat was mooi toen alleen de demo er nog was. Op die map zag je de loop van de sniper al voordat hij bij het raam was, alles wat je moest doen was wachten en fraggen maar!Op woensdag 20 februari 2002 14:08 schreef effex het volgende:
ja bij multiplayer zie je idd ook regelmatig iemand ze gun door de deur steken
wel handig als ie je staat op te wachten achter die deur
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
hoeft niet, kan namelijk ook komen door een bug in de map2bsp compiler, dan ligt het dus aan de codersOp woensdag 20 februari 2002 16:45 schreef Casb het volgende:
Dat is een BSP hole.. Daar hebben veel onervaren mappers best wel eens last van...Is gewoon dom van die mappers.. die kunnen er best wat aan doen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq