Nee hoort er niet bij. Moet officieel door de fabrikant zijn toegezegd.
Windows 3.11 hoort daar ook bij ja nee.
Abandonwarez is een term die naar mijn idee meer door gamers is bedacht voor erg oude, niet gesupporte games maar een programma mag pas vrij gekopieerd worden als de maker(s) daar uitdrukkelijk toestemming voor geven en dat is zeer zelden.
Abandonwarez is een term die naar mijn idee meer door gamers is bedacht voor erg oude, niet gesupporte games maar een programma mag pas vrij gekopieerd worden als de maker(s) daar uitdrukkelijk toestemming voor geven en dat is zeer zelden.
edit:
Hmm de vraag was een polyinterpretabiliteit, iig hoort Windows 3.11 bij het rijtje NIET gratis te downloaden
Hmm de vraag was een polyinterpretabiliteit, iig hoort Windows 3.11 bij het rijtje NIET gratis te downloaden
-> SA?
Trouwens, voor het geval dat
Abandonware-requests van software dat geen Abandonware is zijn op GoT verboden
Trouwens, voor het geval dat
het gaat mij een beetje op deze topic:
[topic=415254/1/200]
ik vraag hier om een zelfgemaakte recovery cd waarom 3.11 staat.
Vinden jullie dit mogen kunnen of niet ?
[topic=415254/1/200]
Kan niet, is warez reqOp maandag 18 februari 2002 19:36 schreef Toverstaf het volgende:
het gaat mij een beetje op deze topic:
[topic=415254/1/200]
Ok, dan weet ik dat 
En toch ben ik het er niet helemaal mee eens omdat er nergens een licentie te koop is (dus geen 2dehandse van een particulier oid).
Mja, wie ben ik
En toch ben ik het er niet helemaal mee eens omdat er nergens een licentie te koop is (dus geen 2dehandse van een particulier oid).
Mja, wie ben ik
ik heb zat licenties gezien op de HCC hoorOp maandag 18 februari 2002 19:49 schreef Toverstaf het volgende:
microsoft bellen, kan je zo een licentie kopenOp maandag 18 februari 2002 19:49 schreef Toverstaf het volgende:
Ok, dan weet ik dat
Mja, wie ben ik
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:39 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
iddOp maandag 18 februari 2002 21:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kost je nog steeds 200 piek
Naar beurs gaan en ff snuffelen
ja en, daar gaat het niet om, Toverstaf beweert dat er geen licenties meer te krijgen zijn!Op maandag 18 februari 2002 21:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kost je nog steeds 200 piek
ik heb nog volledige disketteset van win3.0 met licentie en al, dusse wie bied
, ik denk toch dat ik maar weer met 3.0 ga draaien, was zo lekker stabiel, slechts 9 bsod's op een dag
hmm, installeren en verkopen, moet je toch nog een licentie hebbenOp maandag 18 februari 2002 22:05 schreef lama het volgende:
ik heb nog volledige disketteset van win3.0 met licentie en al, dusse wie bied![]()
, ik denk toch dat ik maar weer met 3.0 ga draaien, was zo lekker stabiel, slechts 9 bsod's op een dag
btw, heb in 3.11 bijna nooit een bsod gehad, heel af en toe, maar over het algemeen... (alleen vastlopers, had geen bsod tot gevolg, systeem deed gewoon niets meer
Verwijderd
+ MS-DOS warez-requestOp maandag 18 februari 2002 19:47 schreef Duncan het volgende:
[..]
Kan niet, is warez req
Win3.1x werkt op ms-dos
(omdat win9x's dos-versies niet werken met win3.1 tenzij een patch voor IO.SYS wordt gebruikt.)
Er worden pogingen ondernomen om win3.1x werkend te krijgen op FreeDOS, maar dat lukt nog niet helemaal...
(open source ms-dos kloon, ms-dos trouwens niet langer supported door MS, evenmin als win95)
Win 3.11 werkt prima samen met DR-DOS (6.0), wat weer gekocht is door novell (die daar nog novell-dos op gebouwd hebben). Voor zover ik weet ik DR-DOS wel! vrijgegeven. (Kan er helaas geen info meer over vinden)Op maandag 18 februari 2002 23:28 schreef BBL the 2nd het volgende:
[..]
+ MS-DOS warez-request
Er worden pogingen ondernomen om win3.1x werkend te krijgen op FreeDOS, maar dat lukt nog niet helemaal...
(open source ms-dos kloon, ms-dos trouwens niet langer supported door MS, evenmin als win95)
Bij caldera was het altijd gratis voor persoonlijk gebruik.Op dinsdag 19 februari 2002 09:28 schreef Poohbear het volgende:
[..]
Win 3.11 werkt prima samen met DR-DOS (6.0), wat weer gekocht is door novell (die daar nog novell-dos op gebouwd hebben). Voor zover ik weet ik DR-DOS wel! vrijgegeven. (Kan er helaas geen info meer over vinden)
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Whehe, we gaan scrabble spelenOp maandag 18 februari 2002 19:34 schreef IceStorm het volgende:
edit:
offoptic: Lijkt me niet, dat woord past nooit op een scrabble-bordOp dinsdag 19 februari 2002 11:23 schreef saviour het volgende:
[..]
Whehe, we gaan scrabble spelen
Pagina: 1