Ik heb hierbij een vraag. Ik zou graag ook plaatjes willen posten (o.a. op digitale foto;s topic), maar dit lukt me niet omdat ik geen eigen profider ruimte heb om plaatjes up te loaden (die wel te zien zijn op het forum). Toen wilde ik dus bij http://www.endoria.net/upload mijn plaatjes uploaden, maar hier krijg ik na het uploaden van een plaatje geen url waar ik na kan linken. Waarom ik geen url krijg snap ik niet (heb ook al gevraagd bij digitale camera foto;s topic, maar niemand wist waarom hij bij mij het niet doet).
Mijn vraag is hierbij dan of iemand weet waar ik mijn plaatjes kan uploaden (gratis webspace bedrijfen bijv.) waarbij de plaatjes wel te zien zijn voor alle personen op het forum, en dat mensen geen kruisjes zien (dit was resultaat nadat ik gelinkt had naar mijn plaatjes die ik had geupload op www.brinkster.com).
In hoop het te horen van iemand, alvast bedankt!
Mijn vraag is hierbij dan of iemand weet waar ik mijn plaatjes kan uploaden (gratis webspace bedrijfen bijv.) waarbij de plaatjes wel te zien zijn voor alle personen op het forum, en dat mensen geen kruisjes zien (dit was resultaat nadat ik gelinkt had naar mijn plaatjes die ik had geupload op www.brinkster.com).
In hoop het te horen van iemand, alvast bedankt!