----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Hier hoef je geen koeler aan te hangen, die rot er meteen vanaf.
ik heb geen zin in gepiel met zilverzooi enzo ik denk dat als ik mn athlon xp ga unlocken ik hem aleen maar sloop.Op maandag 18 februari 2002 19:22 schreef bazs2000 het volgende:
Dan kun je beter via de conventionele manier je processor unlocken.
Verwijderd
Heb al rond zitten neuzen, maar kan er niets over vinden...
Dat werkt dus niet, omdat je de multiplier niet zelf kan instellen met de K7S5AOp maandag 18 februari 2002 19:22 schreef bazs2000 het volgende:
Dan kun je beter via de conventionele manier je processor unlocken.
Ik heb helaas geen ervaring met de Golden Socket. Het lijkt me dat het wel zou moeten werken
webOS all the way!
Nee dat heeft geen zin, omdat hij gewoon multieplier gelokt is. Dat zit gewoon in de processor.Op maandag 18 februari 2002 19:28 schreef Pascal81 het volgende:
Zijn die dingen toevallig ook in de handel voor Celly's?
Heb al rond zitten neuzen, maar kan er niets over vinden...
met een potlood de l1 bruggen instellen??? hoe moet je dat doen?Op maandag 18 februari 2002 19:29 schreef Hermanvh het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, omdat je de multiplier niet zelf kan instellen met de K7S5ANaja of je moet dmv potlood en L1 bruggen de multiplier instellen
webOS all the way!
Op maandag 18 februari 2002 19:33 schreef Yoman het volgende:
[..]
met een potlood de l1 bruggen instellen??? hoe moet je dat doen?
Ooit al eens van www.google.com gehoord? Ik vond het direkt
Met een XP moet je met lijm en silverzooi gaan werken! Met een TB niet, die kan gewoon met een potloodOp maandag 18 februari 2002 19:52 schreef Yoman het volgende:
doe ff een linkje naar die site waarop staat dat ik met een ecs k7s5a en een athlon xp 1600+ de L1 bruggen met potlood kan verbinden.
webOS all the way!
dat dacht ik ook maar r4coon zei dat het met potlood kan. maarja dat boeit niet. ff terug naar de topic.Op maandag 18 februari 2002 19:53 schreef Hermanvh het volgende:
[..]
Met een XP moet je met lijm en silverzooi gaan werken! Met een TB niet, die kan gewoon met een potlood
Heeft iemand ervaring met zon golden socket
http://www.ocinside.de dacht ikOp maandag 18 februari 2002 19:52 schreef Yoman het volgende:
doe ff een linkje naar die site waarop staat dat ik met een ecs k7s5a en een athlon xp 1600+ de L1 bruggen met potlood kan verbinden.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
hoe ga je de multiplier dan instellen?? iig niet in de bios, en niet via jumpers...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
meer info op http://www.viahardware.com/pkoc.shtmOp maandag 18 februari 2002 20:03 schreef StratoFarmer het volgende:
ok, als je die golden socket hebt....wat dan?
hoe ga je de multiplier dan instellen?? iig niet in de bios, en niet via jumpers...
volgens mij zitten er schakelaartjes in het midden van die golden socket
beetje wazig hoor...
Maaruh, je moet dus WEL ook nog je cpu unlocken. Je krijgt er een kant-en-klaar stikkertje bij om het doen.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
te veelOp zondag 21 april 2002 00:27 schreef Dannyke het volgende:
Wat kost zo`n ding nouw ?
65euro geloof ik
wilde er het zelf ook een kopen maar niet gedaan
ben namelijk niet zeker van of de amd xp of de nieuwe duron
er mee kan verandert worden omdat
bij de ouwe duron en de thunderbird 4verbindingen hebben
de nieuwe duron en amd xp hebben 5verbindingen
en ben dus niet zeker van
het is zelfs mogelijk dat je cpu en je moederbord naar de kloten mee helpt
Dit wil je niet geloven maar ik heb al een paar maanden zo'n kreng maar heb het nog nooit gebruikt. Het ligt nu voor me- er zitten dipswitches inOp maandag 18 februari 2002 21:12 schreef Yoman het volgende:
er heeft zeker nog niemand ooit zon sticker gezien of gebruikt???
Ik was van plan het vandaag te gebruiken (was toch bezig de koeler te upgraden en de boel stiller te maken (niet gelukt, dat laatste, maar het koelt wel beter)) maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik de settings nergens op papier had staan...
Enfin, je moet nog steeds je L1 bruggen inkleuren, enige wat het doet is hardwarematig de multiplier pins instellen als je mobo (K7S5A, ook bij mij) dat niet wil doen.
Oslik blyat! Oslik!
€65 en dan moet je nog steeds inkleuren? Weggegoit geld inweze dusOp zondag 21 april 2002 01:06 schreef dion_b het volgende:
[..]
Dit wil je niet geloven maar ik heb al een paar maanden zo'n kreng maar heb het nog nooit gebruikt. Het ligt nu voor me- er zitten dipswitches in- dat betekent dat je de hele koeler/CPU montage eraf moet halen om de boel in te stellen.
Ik was van plan het vandaag te gebruiken (was toch bezig de koeler te upgraden en de boel stiller te maken (niet gelukt, dat laatste, maar het koelt wel beter)) maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik de settings nergens op papier had staan...
Enfin, je moet nog steeds je L1 bruggen inkleuren, enige wat het doet is hardwarematig de multiplier pins instellen als je mobo (K7S5A, ook bij mij) dat niet wil doen.
I reject your reality, and substitute my own.
Niet bepaald- het is in wezen een voorgevormde mobo-mod (overigens had ik het voor aanzienlijk minder dan een derde van dat bedrag), dus is het niet gek dat het los staat van de CPU.Op zondag 21 april 2002 01:27 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
€65 en dan moet je nog steeds inkleuren? Weggegoit geld inweze dus
Als jij dipswitches op je vroege revisie A7M-266 zette moest je ook nog de bridges inkleuren.
Wees blij dat AMD het zo doet en niet zoals Intel, totale lock. Maar als het voor €2.50 kan zou ik dat ook eerder aanraden.
Oslik blyat! Oslik!