ECCp - Proxy nieuws

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Hoi ECCp collega's

Sinds kort verzorgt Duke, naast het runnen van de proxy ook proxystats. Sinds die tijd heb ik ook niet meer de proxydata, maar daar kwam ik pas vandaag achter.
Uiteindelijk werd er nu natuurlijk ook dubbel werk verricht.
Alleen, Duke's proxystats zijn iets minder uitgebreid qua historystats. Zo gaf het originele script aan wat de gemiddelde output is, hoe lang men al meedoet, wat de grootste flush is, en wanneer die viel.
En in de history stats zelf werd als extra data ook het totaal aantal DP's en de OverallPositie op die dag getoond (met PosChange).
De vraag is nu, willen we dat behouden, of zeggen we, zoals Duke het nu doet is het goed genoeg.

Als voorbeeld:
Dit zijn de nieuwe stats: http://proxy.qik.nl/history.php?member=15
En dit de originele: http://kow.qik.nl/Users/Member1.html

DukeBox & KoW

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ziet er strak uit, hulde! Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/worshippy.gif

Voor mij voldoet deze history prima.

D3 char(s)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
hum, zo uitgebreid is natuurlijk wel errug mooi! maar toch, ik zou het handig vinden als de links in de hitparades zouden verwijzen naar proxy.qik.nl... omdat ik daar verder kijk.. ik weet het niet.. allebei natuurlijk top werk! :)

• DukeBox
  • Niet online
Het is niet zo dat uitgebreid niet mogelijk is, maar ik heb daar nu te weinig tijd voor om het snel te realiseren. Waarschijnlijk zal er iedere keer een beetje bij komen. D.m.v. de simple stats is het natuurlijk altijd mogelijk om zelf stats te maken/genereren.. EN je kan ook altijd nog zelf een proxy draaien.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

beide stats zijn "zeer ok"
De stats van KoW history per user van het begin tot het eind zijn wel erg leuk, kun je voor je zelf preicies zien wat jouw output is binnen het team.

DPC Team ColdFusion

• DukeBox
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 19:19 schreef Mar het volgende:
beide stats zijn "zeer ok"
De stats van KoW history per user van het begin tot het eind zijn wel erg leuk, kun je voor je zelf preicies zien wat jouw output is binnen het team.
Als je op de member klikt zie je ook per "user".

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Beide stats hebben history stats, maar mijn stats gaan verdwijnen omdat Duke nu zelf ook stats heeft.
Daarom de vraag, willen jullie de extra stats die ik heb blijven behouden?
Zo ja, dan blijven mijn stats nog een tijdje online, totdat Duke dat voor elkaar gefietst heeft, zo nee, dan verdwijnen mijn stats direct.
En, het is ook misschien wel handig als je op de twee links klikt :P Dan zie je de verschillen beter.

Verwijderd

KoW laat je jouwe nog ff bestaan tot Duke alles heeft overgenomen, die extra's zijn toch wel heel leuk om te zien.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Op maandag 18 februari 2002 18:40 schreef KoW het volgende:
DukeBox & KoW
[flauwe zeikmode niet serieus nemen]
Je mag niet ondertekenen
[/flauwe zeikmode niet serieus nemen]

Tnx voor al die moeite die jullie in de stats hebben gestoken, ziet er errug gelikt uit.

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Op maandag 18 februari 2002 21:20 schreef jolly het volgende:
KoW laat je jouwe nog ff bestaan tot Duke alles heeft overgenomen, die extra's zijn toch wel heel leuk om te zien.
Ben ik het met Jolly eens. De stats van Dukebox zijn supercool, maar die van KoW geven wat meer leuke info. Dus KoW, als het mogelijk is, aub. nog ff doorgaan tot Dukebox het ook kan :P

verder... Allebei goed werk (gedaan) !! :)

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 21:20 schreef jolly het volgende:
/me sluit zich aan bij bovenstaande ToeTerT

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 22:27 zeikte PowerCow het volgende:
Je mag niet ondertekenen
[flauwe zeikmode niet serieus nemen]
1. Volgens de FAQ is het niet de bedoeling om onder elke post en groet te zetten, omdat dat alleen maar ruimte in beslag neemt. Dit geld zeker voor de meestal kleine en weinig zeggende topics die je in de andere fora ziet, en ook hier kan ik me er iets bij voorstellen.
Ik ziek het dus niet per definitie als een verbod.

2. Dit is een gecombineerd bericht van DukeBox en mij, en dientengevolge staan onze namen er beide onder.

3. Ik maak zelf nog wel uit wanneer ik er iets onder zet. Meestal drukt het een bepaalde emotie uit als ik het doe, en kun je het zien als een smilie vervanging.
[/flauwe zeikmode niet serieus nemen]

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Kow et Dukebox,

Lijkt me koel om de history gegevens van KoW nog ff alive te houden tot inderdaad (zoals al zoveel gezegd deze topic) over heeft kunnen nemen... hoe meer stats hoe beter :9~

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Owke,

We zijn er.
Als het goed is zijn vanaf morgen ook mijn proxystats weer online, voor de mensen die de extra's wilden blijven behouden.
Ondertussen word er druk gewerkt aan Duke zijn stats, zodat hij alles zelf doet, en de proxystats dus uit mijn script verdwijnen.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

KoW thanks dat je jouw staat gewoon nog effe door laat lopen
Enne Dukebox, stug door scripten-en ;)

DPC Team ColdFusion

• DukeBox
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 20:06 schreef Mar het volgende: