Toon posts:

stille cpu ventilator/koellichaam

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een vrij stille cpu ventilator/koellichaam. Ik heb nu eentje en die maakt kolere lawaai

IS voor een Pentium 3 1000Mhz

Er zit nu een PentAlpha in ? :?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ik heb deze CoolerMaster.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/aac-001.jpg

Maakt weinig lawaai (althans, naar mijn mening ZEKER niet bovengemiddeld)

/edit
Deze paste bij mij óók ondanks het feit dat ik een BX bord met slotconvertor heb en "men" mij waarschuwde dat het niet zou gaan passen :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Als je stil wilt moet je op zoek gaan naar een koeler die Intel doet bij haar retail CPU's (Sanyo Denki fan). Die zijn pas echt stil :z ..

Ow en btw, dit hoort hier niet echt thuis lijkt me :) .

PC Specs

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21

Epsilon

kijk even in OCM
daar zal deze vraag ook wat beter beantwoord worden
suc6

maar zoek es op zalman

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 18:37 schreef kingofhill het volgende:
Wat is een vrij stille cpu ventilator/koellichaam. Ik heb nu eentje en die maakt kolere lawaai

IS voor een Pentium 3 1000Mhz

Er zit nu een PentAlpha in ? :?
Ik heb de koeler van Noise Control (je weet wel van de Silverado). Erg stil (zit een Papst op). Ik heb zelf ook een PIII 1000MHz. Kijk hier: http://www.comex-sales.com/dutch/mainframe.htm maar eens. Ze hebben nog meer spul om je pc stiller te maken, Papst fans en het hele assortiment van Noise Control.

Verwijderd

Heb nog wel een Coolermaster EP56I11 liggen, die is best stil. 8 Euro, is t'ie van jou.

Ik woon in Delfgauw (DelfT)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:55

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=378757/1/50]

[search=stille koeler]
[search=stille cooler]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.