Ik wil een 15' LCD/TFT scherm aanschaffen, alleen weet ik nog niet welke. Wie weet er wat ik het beste kan kopen met betrekking tot kwaliteit, prijs en design? Alvast bedankt!
Videoplanken & Beeldkanonnen
Je kan beter de search gebruiken overigens, dit is nam. een nogal veel besproken item.
Je kan beter de search gebruiken overigens, dit is nam. een nogal veel besproken item.
alles behalve lite-on tft's
die hebben in no time uitval
over lite-on branders hoor je niets slechts van me (maar ja die hebben dan ook een plextor binnenwerk)
samsung heb ik wel eens in actie gezien, weet zo niet uit mijn hoofd welk model exact. die zien er wel netjes uit.
over lite-on branders hoor je niets slechts van me (maar ja die hebben dan ook een plextor binnenwerk)
samsung heb ik wel eens in actie gezien, weet zo niet uit mijn hoofd welk model exact. die zien er wel netjes uit.
Move HA->VB
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Is al ruimschoots aan bod gekomen.
Ik raad je aan dit topic eens door te lezen:
[topic=374464/1/25]
Daar zal je zowat alles vinden wat je wil weten.
Ik raad je aan dit topic eens door te lezen:
[topic=374464/1/25]
Daar zal je zowat alles vinden wat je wil weten.
Verwijderd
Ik heb zelf de 15" TFT EIZO L365, is wel een beetje prijzig....zo rond de EUR 820,- maar dat drukt bij mij de pret zekers niet. Gewoon een SUPER scherm, heldere kleuren, hoge contrast ratio 450:1 en een pixelresponse tijd van 25 ms.
Juzztin, ik sluit me hier volledig bij aan, dubbel en dwars de centen waard!
Lees hier ff de topic over die er al in staat, wordt je zeker wijzer van
Lees hier ff de topic over die er al in staat, wordt je zeker wijzer van
xMouse
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()