Dubbelpost?! wtf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:01

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Kijk eens naar de onderstaande newsposting. Ik replyde erin, met een aardige info etc. Krijg ik een dubbelpost als status?! Dat slaat toch nergens op. Terwijl de info wel een +1 inzichtvol waard is. Nu staat ik met een score van 0 op niveau 0... ;(

Check voor de lol eens die tijd waarop ik het poste. Er staat een reactie van Mrln, deze post een gedeelte van mij posting en krijgt wel punten. |:(

newsposting: http://www.tweakers.net/nieuws/20603

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, op wie replyde je??
De geneste structuur is aangebracht om makkelijk duidelijk op iemand te kunnen reageren, zo is het onduidelijk, en krijg je snel verkeerde moderaties.

Ook als je dit:
Dubbelpost?! |:(
Mensen kijk eens naar de tijd van de posting!

erbij zet modereren ze je nogal snel naar beneden, en dit forum is er om die dingen te bespreken, dus kom meteen hier naar toe, en zet het niet bij de post zelf

Verder kun je je post beter met zijn directe link aangeven, zoals ik hier doe in een reactie op jou:http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=466144

En ja, ik heb je eerst een puntje erbij gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wordt er eik nog wel nog wel gemod? Als ik de Q bekijk en daarbij in het achterhoofd neem dat het een rustig weekend was dan heb ik het idee dat het aantal major-mods echt aan het inzakken is.

Ik dacht dat het weer de bekende fluctuerende beweging was waarop de bekende draadjes over het modsysteem gelijk als paddestoelen de grond uitkwamen, maar ik begin langzamerhand ook mijn twijfels te krijgen. Veel draadjes hebben nog veel ongemodde reacties en veel staat schots en scheef terwijl het eigenlijk normaal gesproken een moment zou zijn dat alles redelijk opgeruimd zou moeten zijn. (statistisch gezien dan). Ik heb me helemaal suf gelezen en gemod de afgelopen week en toch heb ik het idee dat het er beroerder bij staat dan ooit.

[ik zeg dit niet snel modus]
* KeX is bang dat er echt op hele korte termijn iets moet gebeuren
[/ik zeg dit niet snel modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 18 februari 2002 21:04 schreef KexDaFlex het volgende:

Misschien dat het een idee is om aankomend weekend eens met z'n allen wat gedachten uit te wisselen omtrent het hele modgebeuren? :?

Dat er iets moet gebeuren staat vast, alleen is een oplossing lastig te vinden, maar met zo'n aantal modders bijelkander zou dat toch moeten kunnen?

Trouwens Kex, wou je nog meerijden?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 21:04 schreef KexDaFlex het volgende:
Wordt er eik nog wel nog wel gemod? Als ik de Q bekijk en daarbij in het achterhoofd neem dat het een rustig weekend was dan heb ik het idee dat het aantal major-mods echt aan het inzakken is.

Ik dacht dat het weer de bekende fluctuerende beweging was waarop de bekende draadjes over het modsysteem gelijk als paddestoelen de grond uitkwamen, maar ik begin langzamerhand ook mijn twijfels te krijgen. Veel draadjes hebben nog veel ongemodde reacties en veel staat schots en scheef terwijl het eigenlijk normaal gesproken een moment zou zijn dat alles redelijk opgeruimd zou moeten zijn. (statistisch gezien dan). Ik heb me helemaal suf gelezen en gemod de afgelopen week en toch heb ik het idee dat het er beroerder bij staat dan ooit.

Uhm, ik zeg: vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 18 februari 2002 21:20 schreef TgF het volgende:

[..]

Uhm, ik zeg: vakantie?
Ga je mond spoelen! ;)

Was het vakantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op maandag 18 februari 2002 21:10 schreef Renegade het volgende:

[..]

Trouwens Kex, wou je nog meerijden?
Ik zit daar nog even over in dubio over wat praktisch is. Ik woon namenlijk midden in het centrum van Arnhem en kijk uit mijn raam nagenoeg op Arnhem CS. Ik vind je aanbod bijzonder genereus, maar ik weet niet hoe gelukkig jij ervan wordt om te gaan puzzlen in de binnenstad van Arnhem op zaterdagmiddag terwijl ik als ik uit mijn raam donder maar zo op de intercity naar Utrecht kan vallen. Wat zijn jouw gedachten daarover en wat is voor jou praktisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

been there...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, en om helemaal scheef gemodde reacties te krijgen veranderd ie zijn post nog eens totaal zodat het lekker een scheef beeld wordt!!

/me ZUCHT, leren ze het nou nooit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 18 februari 2002 21:50 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Ik zit daar nog even over in dubio over wat praktisch is. Ik woon namenlijk midden in het centrum van Arnhem en kijk uit mijn raam nagenoeg op Arnhem CS. Ik vind je aanbod bijzonder genereus, maar ik weet niet hoe gelukkig jij ervan wordt om te gaan puzzlen in de binnenstad van Arnhem op zaterdagmiddag terwijl ik als ik uit mijn raam donder maar zo op de intercity naar Utrecht kan vallen. Wat zijn jouw gedachten daarover en wat is voor jou praktisch?
Allereerst, geen dank. Over dat zoeken hoef je je niet zo'n zorgen te maken, ben namelijk redelijk bekend in arnhem.
Maar de keus is aan jou. U zegt het maar. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Ik kijk wel ff een paar keer 's avonds in #tmf om verder af te spreken. (of ben je nog bij onze oosterburen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 19 februari 2002 10:53 schreef KexDaFlex het volgende:
Ik kijk wel ff een paar keer 's avonds in #tmf om verder af te spreken. (of ben je nog bij onze oosterburen?)
Jup, maar daar heb ik ondertussen _eindelijk_ mijn telefoonaansluiting, zodat ik daar ook kan internetten :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1