- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Zie trouwens bij conrad wel jumpers staan maar ja welk type moet ik nou hebben cab 5 of zo??Moet van die kleintjes hebben (weten jullie ook wel

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
30 wat ga je met die dingen doen man!Op maandag 18 februari 2002 18:56 schreef justifire het volgende:
maar verdermoet er trouwens een stuk of 30 hebben, weet iemand de maat van deze jumpers/ CAB type??
En als je ff een plaatje van die dingen hier op het foum neer zet kunnen we zien om welke jumpers het gaat.
Verwijderd
Als die ze niet heeft, dan kunnen ze er inder geval een paar bestellen..
hier het adres, ik weet trouwens niet of dit mag ivm reclame enzo
als het niet mag moet een Modje dit maar ff wijzigen, dan weet ik dat ook weer
Display Electronics Rotterdam
Jan Ligthartstraat 59-61
3083 AL Rotterdam
suc6
Verwijderd
Op oude kaarten zitten ze(word je mee dood gegooit op beurzen) en ook die digitale mhz leds op een oude at kast zitten er vol mee.Op maandag 18 februari 2002 18:56 schreef justifire het volgende:
weet niet of ze op me hd zitten,wel op me gf kaart,had al iemand gesproken van de afdeling reparaties die had er nog een stuk of 10, maar zegt ie L*L die gebruik ik zelf zoek maar verdermoet er trouwens een stuk of 30 hebben, weet iemand de maat van deze jumpers/ CAB type??
True, true.Op maandag 18 februari 2002 19:28 schreef Oeloe het volgende:
Met een hamer past alles, en met plakband blijf alles zitten...
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Verwijderd
das niet wat ik zei, das m'n signatureOp maandag 18 februari 2002 19:36 schreef Tyrian het volgende:
[Op maandag 18 februari 2002 19:28 schreef Oeloe het volgende:
Met een hamer past alles, en met plakband blijf alles zitten...]
True, true.
Nee je hebt twee maten en dat zijn de grove voor ide ed en hele fijn deze zijn voor SCSI schijven.[b]Is daar een soort vaste maat voor??
De wat grovere zeker?? (zie omschrijving)
Dit maakt het misschien duidelijker cirkeltjes