Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Ben al 6 zaken afgeweest maar nergens te krijgen,waar kan ik jumpers kopen/bestellen, heb een qdi kudoz mobo met van die kleine jumpers erop wet iemand welk type dat is ??Want over de post kan ik niet mijn originele exemplaar laten zien :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan waar je woont, ik heb ze gekocht bij Tessatronic in Hengelo... ik wil ze ook wel voor je kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
woon in zevenhuizen bij rotterdam,maar in rotterdam is geen jumper te vinden (zeker allemaal weggesprongen :))
Zie trouwens bij conrad wel jumpers staan maar ja welk type moet ik nou hebben cab 5 of zo??Moet van die kleintjes hebben (weten jullie ook wel |:( )In ieder geval al bedankt voor het aanbod ;) ff kijken of er nog betere ideen zijn

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:34
anders maak je ze zelf? het is eigenlijk gewoon een draadverbinding in een rechthoekig dingetje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
ja maar wil het wel een beetje netjes doen he :) Ben ook niet zon draad bewerker haha Mot toch ergens te krijgen zijn in mijn omgeving of postorder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopp ff een compie zaak binnen en vraag aan iemand van de t.d of je een paar jumpie's mag over kopen zullen ze vast wel hebben hooor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kep er net aantal gekocht, moet ik ze ff opsturen? (3 totaal) gratiz verzending, zijn dat ook die hele kleine die op de hd zitten, of de gewone jumpers (ook best klein)?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
weet niet of ze op me hd zitten,wel op me gf kaart,had al iemand gesproken van de afdeling reparaties die had er nog een stuk of 10, maar zegt ie L*L die gebruik ik zelf zoek maar verder :( moet er trouwens een stuk of 30 hebben, weet iemand de maat van deze jumpers/ CAB type??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 09:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op maandag 18 februari 2002 18:56 schreef justifire het volgende:
maar verder :( moet er trouwens een stuk of 30 hebben, weet iemand de maat van deze jumpers/ CAB type??
30 wat ga je met die dingen doen man!
En als je ff een plaatje van die dingen hier op het foum neer zet kunnen we zien om welke jumpers het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Display Elektronica haarlem heeft ze in ieder geval, ik d8 dat er in Rotterdam ook wel een display zat. :)
Als die ze niet heeft, dan kunnen ze er inder geval een paar bestellen.. ;)

hier het adres, ik weet trouwens niet of dit mag ivm reclame enzo :? (geen zin om de faq uit te pluizen) :P
als het niet mag moet een Modje dit maar ff wijzigen, dan weet ik dat ook weer

Display Electronics Rotterdam
Jan Ligthartstraat 59-61
3083 AL Rotterdam

suc6 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 18:56 schreef justifire het volgende:
weet niet of ze op me hd zitten,wel op me gf kaart,had al iemand gesproken van de afdeling reparaties die had er nog een stuk of 10, maar zegt ie L*L die gebruik ik zelf zoek maar verder :( moet er trouwens een stuk of 30 hebben, weet iemand de maat van deze jumpers/ CAB type??
Op oude kaarten zitten ze(word je mee dood gegooit op beurzen) en ook die digitale mhz leds op een oude at kast zitten er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op maandag 18 februari 2002 19:28 schreef Oeloe het volgende:
Met een hamer past alles, en met plakband blijf alles zitten...
True, true.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ga naar een pc beurs, daar zijn van die leuke graaibakken waar je voor bijna niks een oud mobo hebt (vaak voor niks zelfs, vooral aan het eind van de dag), kun je er genoeg afhalen :). En die kleintjes haal je van een dooie hd, zijn op beurzen ook genoeg te vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 19:36 schreef Tyrian het volgende:

[Op maandag 18 februari 2002 19:28 schreef Oeloe het volgende:
Met een hamer past alles, en met plakband blijf alles zitten...]

True, true.
das niet wat ik zei, das m'n signature :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Ik rij morgen wel ff bij display langs Bedankt voor de gouden tip :) Die lui hebben echt alles dus zullen ook wel een paar jumpers hebben Zal eerst wel ff bellen,Iemand die de maat al weet??Heb er ff een uitgehaald, zijn blauw,staat niks op en zijn 2mm breed (plastic)en contacten zitten 1.7 mm uit mekaar,Is daar een soort vaste maat voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

[b]Is daar een soort vaste maat voor??
Nee je hebt twee maten en dat zijn de grove voor ide ed en hele fijn deze zijn voor SCSI schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
dus welke moet ik hebben??
De wat grovere zeker?? (zie omschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014065507

Dit maakt het misschien duidelijker cirkeltjes :)

Pagina: 1