Toon posts:

CS vastloop problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP en ik CS... Speel al heel lang, nooit problemen gehad... MAAR NU :( ...... Als ik speel, gaat beeld stoppen, geluid blijft hangen en ik ga uit CS :( :( !! WTF!!!
HELP MIJ!!!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 14:10

Damian

Insane Obtrusion

reinstallen zou ik zeggen is windows of CS brak geworden

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Jah, vaak probleem van wat software ofsow, ik heb het ook, maar ben nog niet achter de oorzaak.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Ik heb nergens last van met XP :?

Euh reinstall ? Drivers ff na kijken ?

Krijg je een blauwscherm of gaat ie terug naar Windows ?
Zou wel handig zijn om te weten.

Verwijderd

kheb precies hetzelfde maar de cpu van mij gaat naar de restart :(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb het probleem ook, CS & Win2K.
Soms ineens (bij mapstart of mapchange) een zwart vlak over het gewone bureaublad, cstrike.exe pakt 97% CPU.

En als ik afsluit vaak wat langer zwart beeld en dan reboot. Gewoon brak geprogrammeerd :(.
Kan er niets aan veranderen.
Nog zo'n irri brak probleem, explorer.exe heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en zal worden afgesloten |:(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb het ook heel soms (1 op 100x ofzo dat ik CS speel); beeld blijft hangen en geen geluid meer.. met ctrl+alt+del kan ik dan wel proces hl.exe afsluiten en daarna weer opnieuw CS starten. Ik heb er eigenlijk geen oplossing voor, maar omdat het zo zelden voorkomt doe ik er ook niks aan..

wat voor specs hebben jullie dan? ik een via mobo, gf2 gts met det. 22.80 en een sb live.

Verwijderd

Zelfde als jou Rick...maar ik zit op de 1 op 10 crashes met win2k...maar mobo/bios niet echt goed ingesteld denk ik.

Als ik kan crtl-alt-del.-en dan zie ik wel in taskmang. dat me usage 100% is jah..memory iig.

Ook geen oplossing...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

sinds 1.3 blijft redelijk vaak in CS beeld en geluid hangen, alleen restart helpt dan :P
vage is dat ik over RW gewoon verder kan praten ensow, dus dat Alleen CS hangt :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

hey rick.

Ik had dat ook altijd. Alleen na een onbekende tijd 30minuten of 3 kwartier ongeveer. Systeem wordt niet te warm. Niet overclocked. *D

In windowsxp. Raar maar laatste tijd kan ik gewoon het windows knoppeke indrukken naar windows desktop en terug nog steeds geluid in counterstrike. Lekker. *D

Maar nu mogelijke oplossing taakbeheer spoolsrv.exe uitschakelen en ook geheugen residente programma's afsluiten. Enne draai effe je windows xp update proggie. Voor beveiliging. *D

Hopende voldoende geinformeerd te hebben. *D

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 02:00 schreef memyselfandi het volgende:
Maar nu mogelijke oplossing taakbeheer spoolsrv.exe uitschakelen en ook geheugen residente programma's afsluiten.
Hmm, spoolsv.exe heet het hier in win2k...en als ik het probeer te enden krijg ik: access is denied...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 19 februari 2002 01:59 schreef YakuzA het volgende:
sinds 1.3 blijft redelijk vaak in CS beeld en geluid hangen, alleen restart helpt dan :P
vage is dat ik over RW gewoon verder kan praten ensow, dus dat Alleen CS hangt :X
Jah ik heb precies hetzelfde, zou je een keer je specs kunnen posten, met het eventuele driver gebruik, zoals detonator versie enzo.
Pagina: 1