cartridge Pentium 3 eraf?

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
Ik wil de koeler van m'n P3 vervangen, hij loopt de laatste tijd flink aan.
Hoe kan ik de cartridge van m'n slot Pentium 3 450 eraf halen/slopen?
Is dat precies hetzelfde als dat van een pentium 2
( http://www.tweakers.net/reviews/14 ) cartridge?

Verwijderd

Hij is gelijk aan een secc2 behuizing van de pentium2. Maar waarom de hele unit vervangen al salleen de fan problemen geeft? :?

Een vervangende fan zal vast wel ergens te krijgen zijn imo

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:24
Ik heb een PIII-500 Slot1 waar ik de behuizing van los gehaald heb en vervangen door een Alpha P3125S cooler (als ik mij niet vergis)

Het enige wat ik even moest doen was van een Bic 4 standoffs maken zodat de metalen achter kant niet op de print zou rusten.

Verwijderd

Indien je ook het koellichaam wilt verwijderen, dien je een schroefje op een plat vlak te leggen en de vier punten aan de achterkant hier een voor een boven te hangen, dan aandrukken.

• Vimana
Op maandag 18 februari 2002 18:12 schreef the_most_unwanted het volgende:
Hij is gelijk aan een secc2 behuizing van de pentium2. Maar waarom de hele unit vervangen al salleen de fan problemen geeft? :?

Een vervangende fan zal vast wel ergens te krijgen zijn imo
De fan IS de behuizing :)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Op maandag 18 februari 2002 20:09 schreef Vimana het volgende:

[..]

De fan IS de behuizing :)
Nee man, jij ziet nu die oversized heatsink aan de ene kant. Maar aan de andere kant heb je pas de 'echte' behuizing (daar zit ook zo'n 3d sticker op).

• Vimana
Op maandag 18 februari 2002 20:13 schreef Access het volgende:

[..]

Nee man, jij ziet nu die oversized heatsink aan de ene kant. Maar aan de andere kant heb je pas de 'echte' behuizing (daar zit ook zo'n 3d sticker op).
Jah, ok, maar als je de fan wilt vervangen zal je toch heel de behuizing eraf moeten halen (correct me if I'm wrong)

• Access
  • Laatst online: 06-08 19:54
Als je alleen de fan wilt vervangen niet. De fan zit namelijk op de heatsink geklikt. Als je beide (HSF Combo) wilt vervangen denk ik dat je gelijk hebt, omdat de schroefjes aan de achterkant zitten.
Pagina: 1