Toon posts:

Innovatek @ Conrad: geschikt voor S478?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net in de Voorjaarscatalogus 2002 van Conrad dat ze een waterkoelset van Innovatek aan het assortiment hebben toegevoegd (pagina 13). Er is hier al een topic over geweest. Mijn vraag is of deze set geschikt is voor de Pentium 4 S478. Dat staat er namelijk niet bij. BTW, zoeken op de website heeft geen zin, want het assortiment op Conrad.nl is nog niet helemaal geupdate.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

Het setje ziet er erg minimaal uit, maar de prijs is alles behalve dat |:(
259 is wel heel erg extreem veel.
Ga es bij oc-shop rondneuzen. Dan kan je er veeeeel mooiere dingen voor kopen

Verwijderd

Topicstarter
Innovatek schijnt wel een goed merk te zijn, maar ik heb niet echt veel verstand op waterkoeling gebied. Ik meen me te herinneren dat Innovatek als beste is getest door ome Tom. Maar weet iemand of dat setje geschikt is voor de P4 S478?

Verwijderd

Voor zover ik weet is de Z4 Blizzard Intercooler met HD radiator de beste premade H20 kit . Daarom heb ik em ook gekocht

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48
mijn motto met alle dingen is: Zelf samenstellen
dan heb ik altijd het gevoel dat ik het beste koop

en die van de Conrad leek me niet echt geweldig, zeker vergeleken met die van bijv. DangerDen ofzo

GoT a clue? Specs

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben wel gelijk, maar ik vindt een complete set nu eenmaal makkelijk. Als ik alles los zou kopen (zonder peltier!!), welke specifieke onderdelen (merk / type) kunnen jullie me dan aanraden voor de Pentium 4?
Pagina: 1