Yo,
Ik ben op de hoogte van alle 8kha+ topics zo ongeveer, maar ik heb toch een specifiek probleem.
Ik was een hdd aan het installeren in mn systeem, ff dimm eruit gehaald, toen weer erin gezet (blij9kbaar verkeerd
) Het ging dus roken en ik rook brandlucht
. Ik heb mn pc meteen uitgedaan, bleek het dat de lucht van mn dimm afkwam. De dimm is niet kapot, want die heb ik zonet al omgeruild. Nu is volgens mij mijn mobo kapot. Hij zegt de hele tijd met zijn lampjes [C1] dat er een geheugenfout is. Als ik nu mijn bios reset en GEEN usb gebruik, dan start hij gewoon op en is hij retestabiel. Ik type dit nu dus ook op die pc. Maar zodra ik het in mijn hoofd haal te herstarten, XP / 98 / maakt niet uit, krijg ik de [C1] geheugenfout weer en start de pc niet op. Het beeld blijft dan zwart.
Zou hier nog iets aan te doen zijn, want echt kapot is hij dus niet imo. Het is wel vreselijk irritant dat elke restart afgestraft wordt
bvd
Ik ben op de hoogte van alle 8kha+ topics zo ongeveer, maar ik heb toch een specifiek probleem.
Ik was een hdd aan het installeren in mn systeem, ff dimm eruit gehaald, toen weer erin gezet (blij9kbaar verkeerd
Zou hier nog iets aan te doen zijn, want echt kapot is hij dus niet imo. Het is wel vreselijk irritant dat elke restart afgestraft wordt
bvd