En nog resultaat met oc'en?? Want daar gaat het natuurlijk om 
Ennuh ff een vraagje, hoe zijn de drivers nou? en stabieliteit enzo, want misschien ga ik binnenkort (als de geforce 4 Ti er is) wel een radeon 8500 kopen.
Ennuh ff een vraagje, hoe zijn de drivers nou? en stabieliteit enzo, want misschien ga ik binnenkort (als de geforce 4 Ti er is) wel een radeon 8500 kopen.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
kan je een close-up van die heatsinkjes maken?Op maandag 18 februari 2002 17:54 schreef Giordino het volgende:
Heatsinkjes zijn door een maat van me gemaakt btw..
Met een of andere freesbank of iets dergelijks =/
Verwijderd
Klik maar eens op die plaatjesOp maandag 18 februari 2002 17:56 schreef mr_niceguy het volgende:
[..]
kan je een close-up van die heatsinkjes maken?
Ziet er netjes uit. Alleen (ja ik heb altijd wat te zeiken
hier draait alles goed, misschien niet op topsnelheid, maar wel stabiel.Op maandag 18 februari 2002 17:56 schreef McFlipp het volgende:
En nog resultaat met oc'en?? Want daar gaat het natuurlijk om
closeup van de heatsinkjes gaat zo 123 niet.. heb zelf geen cam.. maar op ut ploatje klikken levert als hetzelfde ploatje in 1600x1200 op.. da's al wat duidelijker
resultaten met oc'en zijn er nog niet echt, mainly omdat ik een ongelovelijke slechte airflow in me kast heb.. eerst die erin en dan gaan we wel oc'en
videokaartje bevalt me op zich prima maar voordat je eentje haalt wees er zeker van dat je airflow in je kast hebt, ik had eerst enorme problemen (ranzige strepen in zelfs 2d) en moest me kaart zelfs onderklokken (retail terug naar 250/250) om beetje lekker te kunnen werken, dat loopt nu teminste goed. Met beetje airflow verwacht ik hem dus te kunnen oc'en
resultaten met oc'en zijn er nog niet echt, mainly omdat ik een ongelovelijke slechte airflow in me kast heb.. eerst die erin en dan gaan we wel oc'en
videokaartje bevalt me op zich prima maar voordat je eentje haalt wees er zeker van dat je airflow in je kast hebt, ik had eerst enorme problemen (ranzige strepen in zelfs 2d) en moest me kaart zelfs onderklokken (retail terug naar 250/250) om beetje lekker te kunnen werken, dat loopt nu teminste goed. Met beetje airflow verwacht ik hem dus te kunnen oc'en
oke ik heb het al gezien... ziet er wel netjes uit... ik zag niet dat je op ut plaatje kon klikken...Op maandag 18 februari 2002 17:59 schreef Giordino het volgende:
closeup van de heatsinkjes gaat zo 123 niet.. heb zelf geen cam.. maar op ut ploatje klikken levert als hetzelfde ploatje in 1600x1200 op.. da's al wat duidelijker
overigens.. mischien niet geheel onbelangrijk
totale kostenplaatje: Het fikken van 3 audio cd's
toch leuk.. vrienden in de metaalindustrie
totale kostenplaatje: Het fikken van 3 audio cd's
toch leuk.. vrienden in de metaalindustrie
Nice
. Zoals Sinterklaas al zegt misschien niet het meest effectieve design, maar zeker wel de mooiste sinks voor geheugen die ik ooit op een videokaart gezien heb
.
Dan heb jij een probleemo..Op maandag 18 februari 2002 19:01 schreef FMS het volgende:
pics doen het niet hier. kun je het ff fixe ik wil je mod zien.
Nu doen ze het.
Dat zijn echt mooie sinks, en lekker groot.
Maar zou de warmte zich niet juist bundelen in de heatsink van wegen de dikte ivp afgeven?
Dat zijn echt mooie sinks, en lekker groot.
Maar zou de warmte zich niet juist bundelen in de heatsink van wegen de dikte ivp afgeven?
mjah dan nog altijd beter hitte gebundeld in me chips+ sinks dan hitte gebundeld in me chips =/
en plaatjes kunnen af en toe inderdaad weigeren..
ik host ze zelf maar me ISP doet vooraal op maandagavond nog wel eens lastig
en plaatjes kunnen af en toe inderdaad weigeren..
ik host ze zelf maar me ISP doet vooraal op maandagavond nog wel eens lastig
Ik zie dat je nog geen voltagemod hebt uitgevoerd, als die heatsinkjes echt moeten werken door hoog te clocken is een voltmod wel nodig
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
zoals eerder gezegd.. door slechte airflow nog geen oc--> geen voltmod..
moet eerlijk zeggen dat ik ook nog beetje afschrik bij voltmod.. Hoe kan ik zoiets beste doen... solderen lijkt me niet echt wat en met potloodstreepjes ben je weer niet echt zeker van hoeveel je nou aan extra voltage toevoegd...
lijkt me beetje moeilijke keuze tusse beide..
een goed soldeerde potmeter verbeterd de duidelijkheid.. maargoed.. een slech gesoldeerde potmeter sloopt je kaart
en ik ben nou niet echt iemand die zo ff 123 een nieuwe kaart doet kopen
moet eerlijk zeggen dat ik ook nog beetje afschrik bij voltmod.. Hoe kan ik zoiets beste doen... solderen lijkt me niet echt wat en met potloodstreepjes ben je weer niet echt zeker van hoeveel je nou aan extra voltage toevoegd...
lijkt me beetje moeilijke keuze tusse beide..
een goed soldeerde potmeter verbeterd de duidelijkheid.. maargoed.. een slech gesoldeerde potmeter sloopt je kaart
en ik ben nou niet echt iemand die zo ff 123 een nieuwe kaart doet kopen
Pagina: 1