12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
k, thnx
Verwijderd
ScHrOeFjE Pics pics!!!
Ik run precies dezelfde waterkoeling in een identieke kast. ben nog opzoek geweest naar vergelijkbare setups maar die zijn rare. heb je toevallig wat pics liggen?
230V is wel erg makkelijk verder. ik gebruik nu een 1100L/H pompje, doet het uitstekend. (pomphuis/reservoir is te groot dus hij gaat eruit, krijg de schroefdraad niet dicht en hij is net te groot.
iemand met plaats in z'n kast en een beetje handigheid met siliconen kit interesse? voor 15 euro is ie te koop. verder uitstekende pomp!!
Ik run precies dezelfde waterkoeling in een identieke kast. ben nog opzoek geweest naar vergelijkbare setups maar die zijn rare. heb je toevallig wat pics liggen?
230V is wel erg makkelijk verder. ik gebruik nu een 1100L/H pompje, doet het uitstekend. (pomphuis/reservoir is te groot dus hij gaat eruit, krijg de schroefdraad niet dicht en hij is net te groot.
iemand met plaats in z'n kast en een beetje handigheid met siliconen kit interesse? voor 15 euro is ie te koop. verder uitstekende pomp!!
Verwijderd
Wat een toeval dat ik dit lees, aangezien ik aan mijn waterkoeling wil gaan beginnen.Op maandag 18 februari 2002 17:45 schreef CIOMrCrazy het volgende:
De pompen die bij OC-Shop te koop staan, zijn die 12 of 230 volt? Want als ze 230v zijn, kan ik beter pomp hier in de buurt halen, is stukken goedkoper (ipv 80 euro 80 gulden!)
Dus, 12 of 230v?
thnx
btw, ben er uit wat ik neem:
2x Danger Dan MAZE 1 + Hold Down + Colplate (ivm evt. later peltier!?)
1x Cooling Cube
1x Reservoir (zie wel wat ik neem, handmade gok ik)
Maar wat is een cooling cube precies???
EN waar haal jij dan die pomp?? want ik moet ook ene hebben en net wat jij zegt die zijn erg prijzig daar.
Tnx
Cooling Cube == een radiatorOp maandag 18 februari 2002 22:59 schreef Nightbat het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ik dit lees, aangezien ik aan mijn waterkoeling wil gaan beginnen.
Maar wat is een cooling cube precies???
EN waar haal jij dan die pomp?? want ik moet ook ene hebben en net wat jij zegt die zijn erg prijzig daar.
Tnx
de pomp haal ik hier in het dorp, lekker goedkoop
Verwijderd
oc-shop try this one:www.comin.nl of http://www.overclocking.be/?page=shop/browse&category_id=5b0668723f5f9b2f023005f6cf5d6e8a&ps_session=de07e1466a3da5e120d3e4b8d493de58 hier lukt het vast wel en die pics komen er aan ik kan niet wachten om mijn compie te laten zien
Ik ga voor die 12v.
Wel makkelijk omdat ik een UPS heb en dan zit die meteen op de voeding en hoef ik geen rare fratsen uit te halen om ook de pomp op noodstroom te laten draaien.
Wel makkelijk omdat ik een UPS heb en dan zit die meteen op de voeding en hoef ik geen rare fratsen uit te halen om ook de pomp op noodstroom te laten draaien.
Verwijderd
Als er geen stroom is wil je dus je pomp via je PSU laten werken.Op maandag 18 februari 2002 23:33 schreef Gman het volgende:
Ik ga voor die 12v.
Slim.
Doen dan.
zijn die er dan welOp maandag 18 februari 2002 23:33 schreef Gman het volgende:
Ik ga voor die 12v.
ik kan ze iig nergens vinden
hoeveel l/uur gaat er dan door/ ik kan er 1 halen van 1800 l/uur (230v)
Pagina: 1