ik heb windows xp erop gezet maar mijn geluid doet het niet want de aztech pci288 is niet geinstalleerd en ik kan er geen drivers voor vinden, wie kan mij helpen?
klopt hiervoor moet je de drivers halen voor de hoontech site. Deze kaart heeft dezelfde chip als jouw geluidskaart en hebben al wel XP drivers. (of NT drivers geloof ik).
(BTW een PB?)
(BTW een PB?)
ja ut is een packard bell, weet je ook waar ik ze vandaan kan halen, en als ik w8 dat ze er straks ook windows xp drivers voor hebben?
Ik ga ervan uit dat er wel XP drivers komen, maar heb geen flauw idee wanneer.
Hehe, van wie zou je die hebbenOp maandag 18 februari 2002 17:51 schreef Terw_Dan het volgende:
http://www.hoontech.com/korean/download/driver/Nx_dx/win2000/nx/nx2knew.zip
deze zou moeten werken
Nog een belangrijk puntje overigens: XP gaat als je die dingen probeert te installeren zeiken dat het an unsigned driver is en dat je sys er instabiel van kan worden(blaatblaatblaat)- dat is normaal als je Win2K drivers installeert, maar er is geen stabiliteitsissue. Wel zijn er reports van Gameport problemen- post ff of je die wel of niet had (of dat je geen gameport gebruikt).
Oslik blyat! Oslik!
Heeft iemand hier een keertje gepost geloof ik. Zou PB ook wel eens mogen gaan gebruiken.Op maandag 18 februari 2002 18:43 schreef dion_b het volgende:
[..]
Hehe, van wie zou je die hebben![]()
Pagina: 1