Ok er zijn hier de laatste tijd aardig wat discussies aan de gang over de meerwaarde van THX gecertificeerde apparatuur en speakers etc. Het leek me dus leuk om een topic te openen waar mensen THX apparaten en /of speakers kunnen posten om een zo globaal mogelijk beeld te krijgen van welke apparaten nu zo'n keurmerk dragen en dus de onderlinge verschillen te kunnen vergelijken, alles met een THX logo is welkom. Ik hoop aan de hand van dit topic te kunnen bepalen of (in de praktijk) in veel gevallen THX gecertificeerde apparaten/speaekers ook daadwerkelijk zo hoogwaardig zijn, al is het maar op papier. Ik vind persoonlijk van wel maar velen zijn het misschien niet met mij eens. Dus de bedoeling is om te kijken of het logo toch ook veel voor commerciële doeleinden gebruikt word of dat het toch alleen aan redelijk exclusieve producten word toegekend en dus niet willekeurig word uitgedeeld mits de fabrikant maar bereid is om een 'leuk bedrag' op tafel te gooien. Post dus aub links, pics en specs van allerhande spul met dat logo'tje
Misschien van spullen die je zelf zou willen hebben , het daadwerkelijk hebt, of dat je het een keer tegenkwam op een site en dacht van WHOAH had ik het geld er maar voor
Het doel van dit topic is dus niet om hier een laaiende discussie aan te wakkeren of THX nu wel of niet goed is, maar om te kijken waar de dunne scheidingslijn zich bevind in de praktijk tussen wel en niet gecertificeerde apparatuur/speakers. Ik denk dat dit een vrij vreedzame manier is en dat iedereen zo zijn eigen conclusies zal kunnen trekken
Het doel van dit topic is dus niet om hier een laaiende discussie aan te wakkeren of THX nu wel of niet goed is, maar om te kijken waar de dunne scheidingslijn zich bevind in de praktijk tussen wel en niet gecertificeerde apparatuur/speakers. Ik denk dat dit een vrij vreedzame manier is en dat iedereen zo zijn eigen conclusies zal kunnen trekken