Toon posts:

Sommige pagina's worden niet geladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds dit weekend thuis een prachtig adsl/vigor netwerkje met 6 machines eraan. ik heb alleen 1 probleem:
af en toe wil ie opeens geen pagina's meer laden, na een minuut of 5, is het probleem weer weg.
het niet kunnen vinden v/d pagina komt er eigenlijk opneer dat ie heel snel "niet beschikbaar" zegt, te snel eigenlijk om uberhaupt op het internet gezocht te hebben of de pagina bestaat.
nou denk ik dat of het probleem bij mijn computer ligt (win98 dat er alweer 7 maanden opstaat, t geeft wel vaker problemen).
of het probleem ligt aan de vigor, die af en toe gewoon niet 100% draait ofzo.
en "kinken in de kabel" lijkt me sterk aangezien ie het de rest v/d tijd wel normaal doet.
of bedenk ik mij net, ligt dit aan mxstream/xs4all?

iemand idee wat de oorzaak kan zijn??

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

DNS problemen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

verbinding die wegvalt?

Verwijderd

Topicstarter
DNS probleem? hoe bedoel je?

en verbinding die wegvalt is ook niet het geval want hij laat andere pagina's bijvoorbeeld weer wel zien, of hij laat fokzine.nl gedeeltelijk zien, dat doet ie ook wel vaak (sommige plaatjes laadt ie dan niet)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Nou, als je het IP van een website die niet werkt intikt, krijg je dan wel iets te zien? Zo ja, DNS probleem.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:27 schreef jelmervos het volgende:
Nou, als je het IP van een website die niet werkt intikt, krijg je dan wel iets te zien? Zo ja, DNS probleem.
aha, ixal ns kijken of dat het is. maar ligt het probleem dan bij de win98 machine, vigor, adsl of bij de desbetreffende website?

Verwijderd

Heeft ie het op andere computers niet? Dan ligt het zeker aan jouw machine. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:27 schreef jelmervos het volgende:
hij zegt idd als ie de pagina niet kan vinden (onderaan):
Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer

op zegt ie dat ALTIJD als ie een pagina niet kan vinden?

Verwijderd

Topicstarter
ik surf nu ff met opera, en die zegt popt af en toe zo'n error message met: Connection closed by remote host.
Pagina: 1