Toon posts:

@Home delete emailadressen, komt dit vaker voor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben 2 weken geleden verhuisd en heb dat bij @home aangegeven. Zo gezegd zo gedaan. Vorige week maandag kwamen ze me weer aansluiten, uiteindelijk, na een week geen internet.
Alles goed en wel, alles werkte weer perfect, ook mijn mail, want ik heb m'n mail meteen opgehaald en bekeken.
Maar nu, sinds een dag of 4 kan ik geen mail meer ontvangen op mijn @home email adressen :?
Heb daarnet wel de helpdesk gebeld, die konden er ook niet veel van maken, maar die gozer zei wel dat 1 email adres helemaal niet meer bestond :? :? :? en dat van de ander het ww ofzo niet meer klopte, maar ik heb helemaal niets verandert!!
Ik hoop niet dat nu al mijn mail weg is, want dan baal ik echt.
Heeft iemand hier dit ook mee gemaakt? Laat eens wat van je horen aub hoe jij het hebt opgelost.

PS Ik heb nu wel weer een @home emailadres, die kon wel gewoon worden aangemaakt en ik heb goed contact met de server nu. Bij die andere mail vraagt hij steeds naar mijn inlognaam en mijn ww.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik had precies hetzelfde. Ik kan na een verhuizing nog steeds niet inloggen op de homepage-server. E-mail werkt ondertussen weer, maar dat heeft ook lang geduurd. @Home maakt er WEER eens een zooitje van. :r

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:27 schreef Wokschotel het volgende:
Ik had precies hetzelfde. Ik kan na een verhuizing nog steeds niet inloggen op de homepage-server. E-mail werkt ondertussen weer, maar dat heeft ook lang geduurd. @Home maakt er WEER eens een zooitje van. :r
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Want ik wil wel m'n emailadressen werkend hebben, krijg daar al mijn belangrijke mail op etc.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 18 februari 2002 18:17 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Want ik wil wel m'n emailadressen werkend hebben, krijg daar al mijn belangrijke mail op etc.
Gewoon opnieuw aanvragen. M'n e-mailadres was dus gewoon verwijderd uit het systeem |:(

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 18:17 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

Bij een verhuizing maken ze tijdelijk een nieuw account aan (waarschijnlijk e-mail adres met een 1 er achter) dit is totdat het systeem omgezet is. Bij mij duurde dit 8 dagen... het is balen, maar komt wel weer goed.

GRTZ ReBoQ

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:52

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

@home klooit maar wat aan als je verhuist..

Ik ben laatst ook verhuist en was mijn extra mail-adressen kwijt.
Blijkt dat ze vergeten waren die om te zetten.

Na lang bellen met helpdesk hebben ze mijn oude accounts uit het systeem verwijderd en moest ik ze weer opnieuw aanmaken.. (alle eventuele mail die nog op die accounts stond was ik wel kwijt... :( )

Sys Specs

Pagina: 1