Heeft iemand al wat gehoord over Need For Speed 6, Hoe die gaat heten en waneer hij uitkomt ???
Die gaat waarschijnlijk NFS 6 heten
Verwijderd
Need for Speed: Hot Persuit 2 dacht ik.
Jaaaaa, bij EA hebben ze speciaal mannetjes om namen voor games te bedenken.
Jaaaaa, bij EA hebben ze speciaal mannetjes om namen voor games te bedenken.
Is dat niet need for speed: Motor City Online ??Op maandag 18 februari 2002 16:55 schreef dheimans het volgende:
Heeft iemand al wat gehoord over Need For Speed 6, Hoe die gaat heten en waneer hij uitkomt ???
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Die is al uit, niet zo'n succes hoor ik.Op maandag 18 februari 2002 17:00 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Is dat niet need for speed: Motor City Online ??
In een andere, eerdere topic ja.Op maandag 18 februari 2002 17:00 schreef Devils Child het volgende:
zijn er al screenies van?
Graphics vallen nog een beetje tegen, waren wel van Playstaion 2 versie.
Nou ik vond de beta mega cool!Op maandag 18 februari 2002 17:03 schreef Spooky het volgende:
[..]
Die is al uit, niet zo'n succes hoor ik.
[..]
In een andere, eerdere topic ja.
Graphics vallen nog een beetje tegen, waren wel van Playstaion 2 versie.
jah, dat dacht ik eigenlijk ook.Is dat niet need for speed: Motor City Online ??
Ik, geheel anders
Verwijderd
dan wordt het NFS7 (toch?)Op maandag 18 februari 2002 17:10 schreef LegalAlien het volgende:
[..]
jah, dat dacht ik eigenlijk ook.
Vanaf NFS4 zijn ze niet meer aan het tellen in 1,2,3. Alle games hebben vanaf High Stakes een gewone naam. Porsche 2000, MCO.Op maandag 18 februari 2002 17:31 schreef Devils Child het volgende:
[..]
dan wordt het NFS7 (toch?)
"NFS6" wordt inderdaad Hot Pursuit 2, en weet je welke auto er in zit??
De Porsche Carrera GT
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
idd...die beta was heeel erg gaaf. jamemr dat dat de beta periode zo kort wasOp maandag 18 februari 2002 17:10 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou ik vond de beta mega cool!
tampert, kriminalpolizei
Idd, was ook irritant dat in het begin, de servers open waren als het hier nacht was. Nou was dat voor mij geen bezwaar, maarja me fans he, dat vonden m'n ouders minderOp maandag 18 februari 2002 17:55 schreef Evilernie het volgende:
[..]
idd...die beta was heeel erg gaaf. jamemr dat dat de beta periode zo kort was
Verwijderd
hmm, lelijk...Op maandag 18 februari 2002 18:04 schreef Crash-Override het volgende:
ziet er wel cewl uit
hier is dat andere topic:
[topic=367017/1/25]
das dan ook van een PS2 heOp maandag 18 februari 2002 18:13 schreef Devils Child het volgende:
[..]
hmm, lelijk...
die haalt het niet bij een GeForce 4
Ik vindt uhm ook maar bagger.. ach.. NFS 5 vond ik al zo gaar.. zou me niks verbazena ls NFS6 wel beter zou zijn.. nahja.. ik zie wel
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
er zit een lambo Murcielago in >:)>:)>:)>:)>:)>:)
dat is voor mij al genoeg reden om hem te kopen op m'n ps2
ik hoop dat ze een goede gameplay verzinnen
dat is voor mij al genoeg reden om hem te kopen op m'n ps2
ik hoop dat ze een goede gameplay verzinnen
Verwijderd
Inderdaad hoort MCO niet bij de NFS-reeks. In het begin wel, maar later hebben ze NFS uit de titel gehaald. Het spel komt trouwens niet meer in Europa uit, aangezien EA moet constateren dat zelfs Amerikanen niet bereid zijn tot maandelijks dokken voor een racer.
www.nfs2000.de staat meer info erover onder het stukje NFS:HP2. 
Ook met filmpjes.
Verder een hele goede NFS site, alleen in het duits.
Ook met filmpjes.
Verder een hele goede NFS site, alleen in het duits.
🌞🍃
Dat zal nooit veel verschillen van de PC, lijkt mij.Op maandag 18 februari 2002 19:34 schreef WouteRF het volgende:
zijn alleen shots van de PS2 versie geloof ik..
🌞🍃
Volgens mij wel , want die PC versie en de PS2 versie zijn door verschillende teams gemaakt. Net zoald de F1 2001 versies voor PS2 en PC. Maar het is natuurlijk afwachten of er wezenlijke verschillen in de gameplay zullen zitten.Op maandag 18 februari 2002 19:35 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat zal nooit veel verschillen van de PC, lijkt mij.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe zit dat dan met "Motor City Online"?
Ik heb er wel over gehoord, maar nog nooit gezien. Of is die nog niet officieel uit hier ofzo?
Ik heb er wel over gehoord, maar nog nooit gezien. Of is die nog niet officieel uit hier ofzo?
KLIKOp maandag 18 februari 2002 19:53 schreef Noener het volgende:
Hoe zit dat dan met "Motor City Online"?
Hij is dus wel uit, maar het lijkt me niet echt een denderend succes gehad te hebben.
edit:
er staat ergens pre-order, dus het lijkt me dan dat ie nog niet uit is..
🌞🍃
hij's er alleen maar voor Amerika hoor, hier in europa niet te koop, en weet ook niet of je hem hier eigenlijk kan spelen met een USA versieOp maandag 18 februari 2002 20:11 schreef DataBeest het volgende:
[..]
KLIK
Hij is dus wel uit, maar het lijkt me niet echt een denderend succes gehad te hebben.
edit:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.