Dat ding begon vanacht rond vieren te kraken, een herhalend KRT KRT KRT KRT wat ik al eens eerder had meegemaakt. Ik kon met moeite windows afsluiten en na een reboot heb ik een surface-test laten draaien, geen probleem geconstateerd. Na weer een reboot was de schijf compleet dood, wtf?
Dus ik de schijf loshalen, weer aangesloten .. nog steeds dood. Weer losgehaald, ik kijk aan de onderkant van de voedingconnector op de schijf en jeeeez
. Twee van de vier aansluitingen van de voedingconncter op de schijf zijn geknapt, dat terwijl ik niet eens ruw met het ding ben omgesprongen. Lekkere kwaliteit voor een schijf van 5 en een halve meier, 1 jaar geleden. Nu net met een soldeerbout aan de gang geweest om te zorgen dat de bussen weer contact maken en nou snort ie weer als vanouds. Na meermalen gezeik met die 75gxp 45gb en de verhalen van mede ibm-lijders heb ik besloten dat ik volgende keer toch maar voor een ander merk kies. Het ding moet zonder problemen vijf jaar meekunnen. Als voorbeeld neem ik dan mijn 7-jarig Seagate 540mb schijfje die nog steeds perfect werkt, vandaag nog als tijdelijk vervanger. Nahja dit wou ik ff kwijt.
een van de redenen waarom ik dus een Maxtor heb gekocht 
Ik heb hiernaast nog een 350MB schijfie liggen, die is al 3x van de trap afgedonderd, en mankeerd niets.
Ik heb hiernaast nog een 350MB schijfie liggen, die is al 3x van de trap afgedonderd, en mankeerd niets.
Verwijderd
ach je bent niet de eerst ik ook
[topic=412825/1/25]
luister ook ff het geluidje wat ik heb opgenomen. Ik durf te wedden dat die hetzelfde is als die van jou maakt(te)
[topic=412825/1/25]
luister ook ff het geluidje wat ik heb opgenomen. Ik durf te wedden dat die hetzelfde is als die van jou maakt(te)
Verwijderd
Mijn beste schijven kwamen van Quantum. Laatst heb ik een Maxtor D740X gekocht. De kenners zeggen dat het eigenlijk een Quantum is. Dat belooft wat.
Verwijderd
KRKRRKRKRKRKKKRRKKK lote ding!
dat ken ik ja, maar al te goed ook!
DTLA 307030 van JUN-2000
DTAL 307045 van JUN-2000
Beide spreken dezelfde klote taal, die van IK DOE NIKS MEER..
RMA aanvragen op IBM site en opsturen. Krijg je een nieuwe (of je daar nu zo blij mee bent, maar ja)
Ik heb nu de D740X in een 40GB uitvoering en die presteert GOED, maar fluit als de NETE!
De WD600BB is wel superstil, die heb ik ook, das een aanrader (als je ATA133 niet wilt kennen)
dat ken ik ja, maar al te goed ook!
DTLA 307030 van JUN-2000
DTAL 307045 van JUN-2000
Beide spreken dezelfde klote taal, die van IK DOE NIKS MEER..
RMA aanvragen op IBM site en opsturen. Krijg je een nieuwe (of je daar nu zo blij mee bent, maar ja)
Ik heb nu de D740X in een 40GB uitvoering en die presteert GOED, maar fluit als de NETE!
De WD600BB is wel superstil, die heb ik ook, das een aanrader (als je ATA133 niet wilt kennen)
Tsjah de 75GXP is gewoon retebrak.
Jammer (maar begrijpelijk) dat klanten geen IBM meer willen.
Jammer (maar begrijpelijk) dat klanten geen IBM meer willen.
Pagina: 1