Kheb ADSL modem getweakt heel leuk enzo maar nu zit bij mij best wel vaak dat fucking NAT in de weg. Er is zeker geen oplossing om via een getweakt modem zonder NAT te internetten ??
Ok dan als ik dat doe betekend at ik VIA DHCP een IP krijg , alles best maar kunnen die andere achter mijn router dan wel interntten
tegenlijk dat ik Internet zonder NAT ??
tegenlijk dat ik Internet zonder NAT ??
Zou je niet alle poorten kunnen mappen naar de computer waar je directe internettoegang op wil hebben?
ja kan, maar dat heb je nog niet de voordelen van NATloos internetten, Er is ook zoiets als een FTP server die het gerouteerd niet zo tof doet.
Ja je kan DMV DHCP spoofing. als je dan ook nog anderen wil laten internetten moet je op je PC NAT software installeren, het enige nadeel is dat anderen dan alleen kunnen internetten als je PC aan staat
Ja je kan DMV DHCP spoofing. als je dan ook nog anderen wil laten internetten moet je op je PC NAT software installeren, het enige nadeel is dat anderen dan alleen kunnen internetten als je PC aan staat
Wat is dan het verschil tussen NATloos internetten en alle poorten mappen naar 1 pc, dat moet toch net zo goed werken?
Dat werkt ja. De andere in je netwerk kunnen dan alleen niet meer het intenret op en dat is niet de bedoeling zei MikMouse net.Op maandag 18 februari 2002 16:53 schreef Pc123 het volgende:
Wat is dan het verschil tussen NATloos internetten en alle poorten mappen naar 1 pc, dat moet toch net zo goed werken?
Dan kunnen de andere computers wel het internet op alleen dan kunnen ze geen poorten meer open zetten, dat kan alleen die ene computer, die heeft dan directe internet toegang, de andere hebben ook internet maar ze kunnen alleen geen poorten openzetten. Of klopt het niet wat ik nu zeg? Ik dacht toch dat het op deze manier moet kunnen met NAT en poortmappen.
Pagina: 1