Hoi Ik heb sinds kort een p4 2200 Mhz 512 cach eneen p4b266 moederbord alleen heb ik nu de standaard intel cooling er op zitten die erbij zat is dat trouwens een luchtcooling?? heb er niet echt veel verstand van van cooling.Als ik me kap open hou valt ie niet uit omdat dan waarschijnlijk die warmte weg kan.Wat voor een kast moet ik kopen om dit te voorkomen.Ik wil een goede kast hebben met veel cooling enzo zodat het niet meer superheet binnen in word en wat voor een p4 cooler hep ik ervoor nodig zodat ie erg koud blijft.alvast bedankt jongens
Verwijderd
koop anders gewoon een cooling van cooler master ofzo.
voor p4 northwoord. dat zijn dan altijd wel goede met veel cooling je hoef niet speciaal een nieuwe kast ervoor te kopen.
voor p4 northwoord. dat zijn dan altijd wel goede met veel cooling je hoef niet speciaal een nieuwe kast ervoor te kopen.
Sorry voor de opmerking, maar wat vind ik dat zonde zeg. Dat je een P4 2.2 GHz neemt en dan DDR geheugen. Juist die processor heeft veel baat bij RIMM geheugen. Jammer.Op maandag 18 februari 2002 15:54 schreef FMolema het volgende:
Hoi Ik heb sinds kort een p4 2200 Mhz 512 cach eneen p4b266 moederbord alleen heb ik nu de standaard intel cooling er op zitten die erbij zat is dat trouwens een luchtcooling?? heb er niet echt veel verstand van van cooling.Als ik me kap open hou valt ie niet uit omdat dan waarschijnlijk die warmte weg kan.Wat voor een kast moet ik kopen om dit te voorkomen.Ik wil een goede kast hebben met veel cooling enzo zodat het niet meer superheet binnen in word en wat voor een p4 cooler hep ik ervoor nodig zodat ie erg koud blijft.alvast bedankt jongens
Die standaard cooler die erbij zit, is best goed en erg stil trouwens. Er zit een ventilator in, dus dat is dan al snel luchtkoeling.
Het ligt een beetje aan de rest van je configuratie, maar als je bijvoorbeel geen 8 harde schijven erin hebt hoef je je kast niet open te laten staan.
MSX 2 rulez more
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:28 ]
... 2 spelfouten in bovenstaande reply is wel intelligent?Op maandag 18 februari 2002 16:16 schreef hdd het volgende:
[..]
Wouw, wat een intiligentie heb jij![]()
Beetje jammer....
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Niet flameOp maandag 18 februari 2002 16:31 schreef El_GringO het volgende:
[..]
... 2 spelfouten in bovenstaande reply is wel intelligent?
Beetje jammer....
Juist P4 met DDR zonde, maar met die originele cooler doet die het wel goed. Mijn 2,0A kan ik hiermee op 2,6 Ghz overklocken maar als ik hem op 3,0 Ghz wil laten draaien heb ik een nieuwe cooler nodig. Je kast moet in ieder geval ATX 2.03 zijn, let erop of je voeding P4 geschikt is ATX 12Volt stekkertje en of die een auxilary power connector heeft, weet niet of die noodzakelijk is maar ik heb die connecter op board en voeding.
Aopen H600 of HQ48 PRO A met een usb kitje
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
ok dan hebbik ook vraagje: ik heb een inwin s500.
Dat ik de voeding moet veranderen snap ik (of kan ik ermee blijven doen?is 250w).
maar wat houd dat atx 2.03 in dan? Is dat nou die extra aansluitpunten voor de p4 koeler wat ik me kan herinneren toen de p4 werd geintroduceerd en ik erover las ruim jaartje terug
Kortom: moet ik ookal de kast zelf wegdonderen?
dit is 'm: http://www.in-win.com/framecode/ino_s500.html
en hij is in ieder geval atx2.01 compliant.
Dat ik de voeding moet veranderen snap ik (of kan ik ermee blijven doen?is 250w).
maar wat houd dat atx 2.03 in dan? Is dat nou die extra aansluitpunten voor de p4 koeler wat ik me kan herinneren toen de p4 werd geintroduceerd en ik erover las ruim jaartje terug
dit is 'm: http://www.in-win.com/framecode/ino_s500.html
en hij is in ieder geval atx2.01 compliant.
Lo allemaal
Ik heb vandaag en nieuwe coolermaster cooler gehaald deze kan tot 2.4 Gig. D14-7H53D is de versie daarvan.Nog een klein vraagje ik heb namelijk ook premium coolpasta erbij gehaald wederom ook van coolermaster
.Op de coolermaster cooler zelf zit al pasta.Is het de moeite waard deze pasta er af te halen en de pasta die ik erbij gekocht heb dar op te doen alvast bedankt jongens
Ik heb vandaag en nieuwe coolermaster cooler gehaald deze kan tot 2.4 Gig. D14-7H53D is de versie daarvan.Nog een klein vraagje ik heb namelijk ook premium coolpasta erbij gehaald wederom ook van coolermaster
Pagina: 1