Beste Voodoo3 drivers voor Win2K of Win98

Pagina: 1
Acties:

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Simpel vraagje: wat zijn momenteel de beste Voodoo3 drivers voor resp. Win2K en Win98??? Er zijn zoveel drivers te vinden inmiddels ben ik het spoor bijster. (voor Win2K weet ik al helemaal niet wat ik moet gebruiken).

De x3DFX 1.08.04 voor Win2K heb ik overigens al eens geprobeerd maar die liep niet erg lekker (bv. probleem onder 3DMark2000).

Graag ervaringen hier met de diverse drivers dus.

Bedankt!

ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had tot een half jaar geleden ook een voodoo3 kaart en ik draaide onder win98 en win2k gewoon de laatste officiele 3dfx drivers.. 1.07 ofzo :? Draaide goed en had weinig/geen problemen :)
MAar ik kan me zo iets voorstellen dat de de nieuwste games niet meer goed werken met die drivers.. is allemaal directx8 etc.

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Dat weet ik dat die stabiel zijn en het maakt in principe ook niet uit voor directX 8. Waar het mij wel om gaat is dat er in die nieuwe "onofficele" drivers vaak tweaks en/of nieuwe features zitten en daar gaat het mij nou juist om.

ESP PvBoiler Controller https://github.com/arnova/pvboiler

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Wicked GL drivers zijn de grootste tweak die je uit kan halen met deze kaart. Dit werkt alleen voor OpenGL. VOor de rest valt er niet veel aan te boosten op drivergebied.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op maandag 18 februari 2002 19:11 schreef Wekkel het volgende:
Wicked GL drivers zijn de grootste tweak die je uit kan halen met deze kaart. Dit werkt alleen voor OpenGL. VOor de rest valt er niet veel aan te boosten op drivergebied.
klopt als een bus, met drivers alleen kom je niet ver en de beste drivers die ik toen had waren de laatste officiele drivers van 3dfx. Niets geen problemen mee gehad en die wickedgl heb ik ook eens een keer gehad maar beviel mij niet helemaal

en directx 8.x moet kunnen werken met die drivers

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output