Toon posts:

Tips voor het ordenen van kabels.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand wat tips hoe ik mijn kabels, voornamelijk van de PSU, wat beter kan orderen.
Ik neem aan dat meer mensen hier mee zitten.
Heb nu 4 fans. 2 voor intake en 2 voor out. Maar de vernauwing in m'n Bigtower is tussen de HD en PSU is zo klein dat ik het gevoel heb dat dat de airflow behoorlijk belemmerd.

Ik hoop dat iemand wat tips heeft......

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Vasttapen aan de zijkanten en kabels aan elkaar binden :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Van die gekrulde slierten (kweet geen andere benaming :P ) kopen, daarmee kan je mooi ordenen.

They made me do it.

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

taiiiiiiiii rip

McFraGG de gekste !!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

wat ik heb gedaan, is om alle PSU kabels z'n spiraaldraad/slang gedaan. Houd nu alles zeer strak bij elkaar (conrad heeft ze, en de lokale handyman of electroshop ook wel)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op maandag 18 februari 2002 15:51 schreef cypro66 het volgende:
Heeft iemand wat tips hoe ik mijn kabels, voornamelijk van de PSU, wat beter kan orderen.
Ik neem aan dat meer mensen hier mee zitten.
Heb nu 4 fans. 2 voor intake en 2 voor out. Maar de vernauwing in m'n Bigtower is tussen de HD en PSU is zo klein dat ik het gevoel heb dat dat de airflow behoorlijk belemmerd.

Ik hoop dat iemand wat tips heeft......
je hebt zeker een hq08. Die had ik eerst ook en daar zat ook een vet klein gat in. De kabels blokkeerde de heele airflow. Ik heb het opgelost door een h600 te kopen, maar jij zou bv met tie-rips een rounded ide kabels aan de gang kunnen gaan. Je kan ook de zaag pakken het gat vergroten >:)

Verwijderd

ik ga ff kijken of ik ze achterdoor kan laten lopen 8-)

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

ik heb in m'n no-name big-tower ook niet zoveel ruimte, maar ik heb van 't weekend de onderkant van m'n voeding eruit gezaagd, voor een NOG betere airflow ;)

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand pics?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.alles.nl/~wout/kabels.jpg

idd RaR, tiewraps, de oplossing voor alles!

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
platte kabels (van hdd's enzo) kun je rounden, maar ook vouwen (eventueel achter je mobo langs als kabel lang genoeg is), voor de rest: tie-rips of cable-wrap ...

Als ik vanavond mijn webcam onder xp aan de praat krijg schiet ik wel een plaatje :)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14
ikz al ff een plaatje zoeken van een voeding met spiraal slangen erom.

Ik heb het ook ,maar geen webcam

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 08:49
Kijk eens bij virtual hideout
Staat een hele aardige guide.

Heb zelf al mijn PSU cables in "kabelsok" gedaan en de eindjes met krimpkous netjes afgedicht.

P.S. kabelsok is van dat spul dat bijv. enermax om de voedingskabel naar het mobo heeft gedaan.
Pagina: 1