Via drivers bij win2000 en abit kr7a

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Welke via drivers met ik nu eigenlijk met w2k gebruiken want ik heb dus de 4in1 4.37 gebruikt en zodra ik nu een game opstart loopt ie vast

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:18
heb je ook al andere drivers voor je videokaart geprobeerd? AGP instellingen in de BIOS gewijzigd?

• maddog_rvo
yep, 21,83 en 27.30 en 27.42

kunne die agp instellingen dan zoveel uitmaken, onder xp werkte alles wel en had ik ook die via drivers niet nodig

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Met W2K SP2 heb je die drivers in principe ook niet nodig. Dat de zooi crashed zal wel ergens anders aan liggen (iets niet goed geïnstalleerd of wat dan ook)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Zelfde drivers en no problemo hier.. 3DMark2001 score is alleen fors lager geworden :? Echt iets van 1800 punten ofzo. (tov van Win XP) Snap er geen bal van, want UT bijv draait nog even snel als in XP..

Maar ik heb dus ook 4.37 en dat gaat prima.

• maddog_rvo
Op maandag 18 februari 2002 16:28 schreef Abbadon het volgende:
Met W2K SP2 heb je die drivers in principe ook niet nodig. Dat de zooi crashed zal wel ergens anders aan liggen (iets niet goed geïnstalleerd of wat dan ook)
Ligt dus niet ergens anders aan, ik installeer windows en dan mn videokaart, als ik dan iets probeer te doen doet ie t goed alleen ontzettend traag, maar als ik dan de via drivers installeer hangt ie gewoon meteen als ik iets grafisch probeer te doen (game of film of zoiets)

Ik heb nu al drie keer windows opnieuw geinstalleerd en een hele berg verschillende via-drivers geprobeert, allemaal met t zelfde resultaat.

ga met w2k nu gewoon 1500 3dmarks achteruit, ik denk dat ik die via-drivers toch nodig heb, het moet toch mogelijk zijn om die te installeren :?

• maddog_rvo
Hmm nog iets raars, met 3dmark nature heeft ie altijd op 30fps soepel gelopen en nu haal ik nog steeds 30fps maar stottert ie als een gek :? , kunnen zulke problemen ook komen door de drivers in een verkeerde volgorde te installeren??

• maddog_rvo
niemand :'( ik wil gewoon w2k kunnen draaien want xp kan t hele netwerk over de zeik helpen

• maddog_rvo
pleaze ik heb hier echt hulp bij nodig, heb windows nu al 4 keer gereinstalled maar elke keer exact tzelfde probleem, met 4in1 4.29 t/m 4.37 allemaal dezelfde, maakt ook niet uit welke detonator, ik heb toch die via drivers nodig, want alles stottert in w2k. Of kan dat ook nog ergens anders aan liggen?

• maddog_rvo
hmm ik heb t zelf al gevonden, sba stond op een of andere manier aan :? (in me vga bios).
heb nu een score van 7496 3dmarks :)

Verwijderd

ik zou gewoon ff een clean install doen :)
Of alle drivers opnieuw installen.

Laatst had ik ook wat: Als ik 10min in een game zat liep die vast.

Lag aan de driver van de geluifdkaart |:(

Of je moet gewoon alle drivers opnieuw installen......

[Edit]
Te laat
[Edit]

• maddog_rvo
Op donderdag 21 februari 2002 07:56 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik zou gewoon ff een clean install doen :)
Of alle drivers opnieuw installen.

Laatst had ik ook wat: Als ik 10min in een game zat liep die vast.

Lag aan de driver van de geluifdkaart |:(

Of je moet gewoon alle drivers opnieuw installen......

[Edit]
Te laat
[Edit]
Hehehe, ik had windows toch al 3x gereinstalled maar in elk geval bedankt voor je antwoord.
Pagina: 1