storing bij TV-Out

Pagina: 1
Acties:

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 20:05
Ik heb een asus v7700 deluxe. Bij mijn TV-Out (via gesplitte scartkabel) heb ik een storing. Als ik mijn TV namelijk op extern zet, dan doet mijn TV-Out het wel, maar dan zie ik achter het beeld nog heel licht de zender waar hij daarvoor opstond. Eerst dacht ik dat het iets te maken had met de Video-In van de videokaart, maar als ik die stekker eruit trek zie ik nog steeds die storing. Iemand suggesties?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Koppel de video eens van de tv af.

• Aemstel
Ik heb geen video aan m'n TV gekoppeld.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Trek de tv kabel er eens uit.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Heeft je tv zelf een ontvanger :? Lijkt me onwaarschijnlijk maar goed :). Dan moet je die eff er uit trekken. En doe alleen de scart in van je asus. En kijk of ie GOED geaard is!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Heb ik hier ook, moet je je TV eens op een zwart kanaal zetten, bijvoorbeeld je videokanaal.

• Aemstel
Kabel eruit trekken helpt niet, want dan zie ik de sneeuw op de achtergrond.
Over dat zwarte beeld, ik heb geen video, maar na moeilijk doen met tunen van de TV kom ik wel op een zwart beeld. Dat helpt inderdaad, alleen mijn TV houdt dat zwarte beeld niet vast. Maar ik probeer dat wel nog een keer, misschien heb ik nu meer geluk :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geen Scart gebruiken maar iets met een echt kanaal (Svideo of Composite) dat werkt wel goed.
Pagina: 1