ja maar dat is geen site waar ik mijn eigen pc kan configureren. Er zijn er genoeg van op internet maar hoeveel weten de mensen ervan?
Verwijderd
Ik vind mycom toch wel de beste eigenlijk.
De prijzen zijn misschien een klein stukkie hoger dan de pricewatch maar de service is gewoon perfect! Ze doen er helemaal niet moelijk over om hardware om te ruilen. Terwijl ik vaak toch klachten hoor over die vage online shops.
www.mycom.nl Kiek eens rond zou ik zeggen..
De prijzen zijn misschien een klein stukkie hoger dan de pricewatch maar de service is gewoon perfect! Ze doen er helemaal niet moelijk over om hardware om te ruilen. Terwijl ik vaak toch klachten hoor over die vage online shops.
www.mycom.nl Kiek eens rond zou ik zeggen..
Hmmm het is een beetje onduidelijk wat je nou precies bedoeld. Heb je al een pc en wil je deze optimaal configureren dan moet je eens naar http://www.regedit.com gaan, daar staan een hoop trucjes om je systeem te tweaken.Op maandag 18 februari 2002 15:30 schreef Sugar het volgende:
ja maar dat is geen site waar ik mijn eigen pc kan configureren. Er zijn er genoeg van op internet maar hoeveel weten de mensen ervan?
Als je een PC wil samenstellen dan moet je inderdaad bij pricewatch gaan kijken. De "kundigheid" van de mensen die in de winkels werken kan je altijd lezen op shopsurvey (ook op tweakers
Sorry,
ik bedoel natuurlijk om je systeem samen te stellen, je kan bij pricewatch wel allemaal onderdelen gaan uitzoeken maar daar heb ik het nou even niet over. Ik heb het meer over de sites, waar je onderdelen kan kiezen en meteen de prijs vermeld krijgt zoals www.dell.nl en www.graficall.nl
ik bedoel natuurlijk om je systeem samen te stellen, je kan bij pricewatch wel allemaal onderdelen gaan uitzoeken maar daar heb ik het nou even niet over. Ik heb het meer over de sites, waar je onderdelen kan kiezen en meteen de prijs vermeld krijgt zoals www.dell.nl en www.graficall.nl
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()