MSI K7T266 Pro2

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ik ga binnenkort nieuwe systeem aanschaffen. En ik wilde namelijk MSI K7T266 Pro2 mobo gaan halen maar ik las reacties van mensen met slechte ervaring. Heeft iemand ook goeie ervaring of zal ik toch maar voor Epox gaan?

B.V.D

Lucky Goldstar

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08 14:52
ik heb hele goede ervaringen met dit bordje.. heb er al meerdere onder handen gehad...

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 12:59

mr_obb

Lakse Perfectionist

Zie reply Canard.

Verwijderd

Heb er zelf ook een en het werkt perfect, is zeer stabiel en geeft verder geen problemen. Dit bordje is zeker weten een goede keus en als je problemen hebt kan je dmv. de D-led zo snel mogelijk het probleem oplossen.

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Hartikke ok bordje! Helemaal geen probs mee, snel en stabiel bij mij.

Insanus sum

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:12
Ik ga er vandaag eentje ophalen die ik al besteld had.
Maar ik weet nu al dat het een superbord is.

Maar als ik jou was zou ik een 333 kopen en niet een 266.
Is weer net ff iets sneller. ;)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

[b]Op maandag 18 februari 2002 15:06 schreef
Maar als ik jou was zou ik een 333 kopen en niet een 266.
Is weer net ff iets sneller. ;)
De bugs kennende uit de eerste 266 serie zou ik mooi voor de 266a gaan en wachten tot de 333 wat langer uit is.

Verwijderd

Naar mijn weten heeft dat MSI bord een 266a chipset (ergens gelezen. Correct me if i'm wrong)

Verwijderd

PRO2 heeft idd een 266a chipset, ik heb het bordje ook en draait als een speer. Nog nergens problemen mee gehad.

Verwijderd

Die EpoX is ook wel sjillen schijnt (Heb zelf een MSI :P )
Alleen wastie weer wat duurder...
Ohja, let op als je dat mobo koopt:
De Pro 2 R heeft RAID.
De Pro 2 U heeft USB 2.0 support
De Pro 2 RU heeft het allebei! (duuuh)
dusja...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:17 schreef Pindakaas het volgende:
Die EpoX is ook wel sjillen schijnt (Heb zelf een MSI :P )
Alleen wastie weer wat duurder...
Ohja, let op als je dat mobo koopt:
De Pro 2 R heeft RAID.
De Pro 2 U heeft USB 2.0 support
De Pro 2 RU heeft het allebei! (duuuh)
dusja...
Of je koopt de OEM versie als je die RAID meuk niet nodig hebt en wel 4 USB poorten wil.Scheelt weer een aantal euro`s.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb het boardje ook.... Werkt perfect... :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Ja,
leuk speelgoedje :) kopen dat ding!!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 09:56

Borry

prutsen is mijn leven

Heb ik ook, perfect.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:05

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb dit bordje gebruikt tijdens het bouwen van een pc voor een kennis van me.
Met de bios die erbij zat was windowsXP mega onstabiel, maar heb dit verholpen met een nieuwe bios flash. Nu schijnt ie volgens de kennis goed te draaien. :7

Whatever.

Verwijderd

Epox of soltek kopen zijn vele beter bordjes, ook in snelheid.

Een Soltek bordje heeft 150 sisoftsandra memory punten meer, als de MSI.

Verwijderd

zie sig!!! need i too tell you more........?

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Epox of soltek kopen zijn vele beter bordjes, ook in snelheid.

Een Soltek bordje heeft 150 sisoftsandra memory punten meer, als de MSI.
Jaaaaa, en dat merk je ook echt |:( |:(
Als het op levensduur, stabiliteit en support aankomt, dan is een MSI toch wel tikkie beter.
Abit rules nog meer, maar jah :D

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Wow veel positief reacties.

Ik las ook ergens dat MSI mobo in combinatie met Geforce 3 Ti 200 veel probleem gaf.... daarom ga ik ook ATI RADEON halen.

Ik ga morgen halen dus.... bedankt.

Lucky Goldstar

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Goede keus!
Zie sig voor meer info!

Mijn systeem draait retestabiel! Alleen wil ik nu toch wel van die Dragon Orb III af!

DIe takkeherrie is echt niet meer te harden.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Cubix
  • Niet online
Ik ben er zeer tevreden mee; alleen kan ik bijna niet fsb-overclocken. :( Maar het lijkt of alleen ik er problemen mee heb.

Verwijderd

Dat met die FSB overklokken heeft ook weer te maken met de snelheid van je PCI bus etc. Kan zijn dat je er iets in hebt zitten wat daar slecht tegen kan. Ik kan op mijn MSI bordje de FSB makkelijk wat hoger gooien. Men 1333 draait op et moment stabiel op 1400

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 09:22 schreef DJkim het volgende:

Ik las ook ergens dat MSI mobo in combinatie met Geforce 3 Ti 200 veel probleem gaf.... daarom ga ik ook ATI RADEON halen.

??? :) :) :) ???
Zeker iemand met twee linkerhanden of had ie hem er verkeerd om ingedaan ;) . MSI werkt perfect met gf3 (Ti...)

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:39
Mobo heb ik ook, in het begin had ik wat probs, maar die waren verdwenen na het vervangen van het kapotte geheugen door goed geheugen. Voor geheugentest: www.memtest86.com Succes! Het bordje zal je niet tegenvallen.

Verwijderd

Prima bord, heb het zelf ook, nergens last van

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Op dinsdag 19 februari 2002 10:55 schreef Insanepeanut het volgende:
Ik ben er zeer tevreden mee; alleen kan ik bijna niet fsb-overclocken. :( Maar het lijkt of alleen ik er problemen mee heb.
Hmz, dat heb ik ook! Ik heb Nec geheugen, misschien dat dat het is.

Insanus sum

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik heb er ook geen last van gehad, behalve een geheugen module van TwinMos(265MB DDR).
Heb nu eentje van Samsung en die pakt die wel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik heb hem ook, werkt lekekr, heb de RU versie, FSB draait goed op 150mhz en me chipset heeft (nog) geeneens een koeler (alleen heatsinky) duseh, volgens mij hebben ze bij mij een foutje gemaakt want heb in totaal, 12USB poorten erbijgekregen, waarvan 2 onboard, 2x op 1 slot, en 4x op andere en nog eens 4x (waarvan 1 van die 4x usb2.0 zijn)

achja, toch handig heb er maar 3 nodig maar ach :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ow ik heb el-cheapo noname 512mb DDR ram erop zitten dat draait op 150x2 300.05mhz :) wel op cas2,5 hoor, en gaat tot 280mhz cas2 (heb even gekeken hoe me systeem sneller was, en koos toch voor de cas2.5 ipv 280mhz cas2 >:) )

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
* TheBoneCollector zal wel gek zijn maar Gef3 TI doet het er uitstekend op *D

Verwijderd

heb net ff op de site van MSI gekeken , maar ik kon er nu niet echt wijs uit worden of er nu wel of niet on-board sound op zat...iemand die dit zeker weet?

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 18:25 schreef 400PK het volgende:
heb net ff op de site van MSI gekeken , maar ik kon er nu niet echt wijs uit worden of er nu wel of niet on-board sound op zat...iemand die dit zeker weet?
Er zit onboard sound op, de standaard versie. (Direct Sound AC97 Audio)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:56 schreef DJkim het volgende:
Ik ga binnenkort nieuwe systeem aanschaffen. En ik wilde namelijk MSI K7T266 Pro2 mobo gaan halen maar ik las reacties van mensen met slechte ervaring. Heeft iemand ook goeie ervaring of zal ik toch maar voor Epox gaan?

B.V.D
MSI is een ok mobo (als ie draait). Ik heb tot op heden te veel problemen mee gehad (blue screens).

AMD 1800+, 512DDR Kinston, 60GB 7200rpm IBM Dekstar, V7700TI64DDR Vid, 32x12x40 Lite On, Soundblaster 5.1 en WinXP Pro.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Kijk mijn ervaring maar eens :

[topic=387561/1/50]
[topic=416640/1/50]

w00t

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 20 februari 2002 17:09 schreef garamond het volgende:
MSI is een ok mobo (als ie draait). Ik heb tot op heden te veel problemen mee gehad (blue screens).

AMD 1800+, 512DDR Kinston, 60GB 7200rpm IBM Dekstar, V7700TI64DDR Vid, 32x12x40 Lite On, Soundblaster 5.1 en WinXP Pro.
Weet je wel 100% zeker dat dit door je mobo komt en niet door die brakke nVidia drivers?

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Bij loopt alles vlekkeloos. Alleen ik kom even niet uit de bios settings. Als ik hem op 141 mhz heb lopen dan start hij na een tijdje opnieuw op. Aan me geheugen moet het niet liggen. :P

• M.I.G.
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Perfect bordje. Kheb de RU Pro2 en draait als een shilling. Met GF3 ook geen problemen. Alleen opstarten heb ik nog mijn twijfels over, lijkt me een beetje te langzaam gaan, maar dat kan misschien door de 2 x 60 gig in raid config zijn.

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 17:43 schreef warp het volgende:

[..]

Weet je wel 100% zeker dat dit door je mobo komt en niet door die brakke nVidia drivers?
Nop zijn niet Nvidia drivers. Heb ondertussen MSI/AMD setje omgeruild voor Asus P4B266 + 1800Mhz Intel. Dit had ik al veel eerder moeten doen. Dit systeem draait als een zonnetje en is werkelijk compatibel met alles besturingsystemen en hardware. TOP CONFIGURATIE en voor mij nooit meer VIA chipsets / AMD :)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:27

Sherlock

No Shit

Heerlijk bordje die MSI. Loopt als een trein met een XP1700+ Matrox G550 en 512 mb noname DDR SDRAM, WIN2000 Pro.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:56 schreef DJkim het volgende:

B.V.D
ik heb alleen maar goeie ervaringen ding loopt rete snel
fsb loopt stabiel op 140 mhz mijn amd xp 1700+ op 1590 mhz zonder problemen ben gek op dit bordje
meeste mensen op tweakers zijn geoon prutsers die de bios niet goed instellen woordoor het hele zooitje instabiel loopt ik trek in sisoft sandra allen systemen in de benchmark dr uit zelfs de p4 1.8 ghz
Pagina: 1