Lucky Goldstar
Verwijderd
Insanus sum
Maar ik weet nu al dat het een superbord is.
Maar als ik jou was zou ik een 333 kopen en niet een 266.
Is weer net ff iets sneller.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
Verwijderd
De bugs kennende uit de eerste 266 serie zou ik mooi voor de 266a gaan en wachten tot de 333 wat langer uit is.[b]Op maandag 18 februari 2002 15:06 schreef
Maar als ik jou was zou ik een 333 kopen en niet een 266.
Is weer net ff iets sneller.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Alleen wastie weer wat duurder...
Ohja, let op als je dat mobo koopt:
De Pro 2 R heeft RAID.
De Pro 2 U heeft USB 2.0 support
De Pro 2 RU heeft het allebei! (duuuh)
dusja...
Verwijderd
Of je koopt de OEM versie als je die RAID meuk niet nodig hebt en wel 4 USB poorten wil.Scheelt weer een aantal euro`s.Op maandag 18 februari 2002 15:17 schreef Pindakaas het volgende:
Die EpoX is ook wel sjillen schijnt (Heb zelf een MSI)
Alleen wastie weer wat duurder...
Ohja, let op als je dat mobo koopt:
De Pro 2 R heeft RAID.
De Pro 2 U heeft USB 2.0 support
De Pro 2 RU heeft het allebei! (duuuh)
dusja...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Met de bios die erbij zat was windowsXP mega onstabiel, maar heb dit verholpen met een nieuwe bios flash. Nu schijnt ie volgens de kennis goed te draaien.
Whatever.
Verwijderd
Een Soltek bordje heeft 150 sisoftsandra memory punten meer, als de MSI.
Verwijderd
Jaaaaa, en dat merk je ook echtOp maandag 18 februari 2002 22:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Epox of soltek kopen zijn vele beter bordjes, ook in snelheid.
Een Soltek bordje heeft 150 sisoftsandra memory punten meer, als de MSI.
Als het op levensduur, stabiliteit en support aankomt, dan is een MSI toch wel tikkie beter.
Abit rules nog meer, maar jah
Ik las ook ergens dat MSI mobo in combinatie met Geforce 3 Ti 200 veel probleem gaf.... daarom ga ik ook ATI RADEON halen.
Ik ga morgen halen dus.... bedankt.
Lucky Goldstar
Zie sig voor meer info!
Mijn systeem draait retestabiel! Alleen wil ik nu toch wel van die Dragon Orb III af!
DIe takkeherrie is echt niet meer te harden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
Verwijderd
???Op dinsdag 19 februari 2002 09:22 schreef DJkim het volgende:
Wow veel positief reacties.
Ik las ook ergens dat MSI mobo in combinatie met Geforce 3 Ti 200 veel probleem gaf.... daarom ga ik ook ATI RADEON halen.
Zeker iemand met twee linkerhanden of had ie hem er verkeerd om ingedaan
Hmz, dat heb ik ook! Ik heb Nec geheugen, misschien dat dat het is.Op dinsdag 19 februari 2002 10:55 schreef Insanepeanut het volgende:
Ik ben er zeer tevreden mee; alleen kan ik bijna niet fsb-overclocken.Maar het lijkt of alleen ik er problemen mee heb.
Insanus sum
Heb nu eentje van Samsung en die pakt die wel.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
achja, toch handig heb er maar 3 nodig maar ach
* TheBoneCollector zal wel gek zijn maar Gef3 TI doet het er uitstekend opWow veel positief reacties.
Verwijderd
Er zit onboard sound op, de standaard versie. (Direct Sound AC97 Audio)Op dinsdag 19 februari 2002 18:25 schreef 400PK het volgende:
heb net ff op de site van MSI gekeken , maar ik kon er nu niet echt wijs uit worden of er nu wel of niet on-board sound op zat...iemand die dit zeker weet?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
MSI is een ok mobo (als ie draait). Ik heb tot op heden te veel problemen mee gehad (blue screens).Op maandag 18 februari 2002 14:56 schreef DJkim het volgende:
Ik ga binnenkort nieuwe systeem aanschaffen. En ik wilde namelijk MSI K7T266 Pro2 mobo gaan halen maar ik las reacties van mensen met slechte ervaring. Heeft iemand ook goeie ervaring of zal ik toch maar voor Epox gaan?
B.V.D
AMD 1800+, 512DDR Kinston, 60GB 7200rpm IBM Dekstar, V7700TI64DDR Vid, 32x12x40 Lite On, Soundblaster 5.1 en WinXP Pro.
[topic=387561/1/50]
[topic=416640/1/50]
w00t
Weet je wel 100% zeker dat dit door je mobo komt en niet door die brakke nVidia drivers?Op woensdag 20 februari 2002 17:09 schreef garamond het volgende:
MSI is een ok mobo (als ie draait). Ik heb tot op heden te veel problemen mee gehad (blue screens).
AMD 1800+, 512DDR Kinston, 60GB 7200rpm IBM Dekstar, V7700TI64DDR Vid, 32x12x40 Lite On, Soundblaster 5.1 en WinXP Pro.
Verwijderd
Nop zijn niet Nvidia drivers. Heb ondertussen MSI/AMD setje omgeruild voor Asus P4B266 + 1800Mhz Intel. Dit had ik al veel eerder moeten doen. Dit systeem draait als een zonnetje en is werkelijk compatibel met alles besturingsystemen en hardware. TOP CONFIGURATIE en voor mij nooit meer VIA chipsets / AMDOp woensdag 20 februari 2002 17:43 schreef warp het volgende:
[..]
Weet je wel 100% zeker dat dit door je mobo komt en niet door die brakke nVidia drivers?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
ik heb alleen maar goeie ervaringen ding loopt rete snelOp maandag 18 februari 2002 14:56 schreef DJkim het volgende:
Ik ga binnenkort nieuwe systeem aanschaffen. En ik wilde namelijk MSI K7T266 Pro2 mobo gaan halen maar ik las reacties van mensen met slechte ervaring. Heeft iemand ook goeie ervaring of zal ik toch maar voor Epox gaan?
B.V.D
fsb loopt stabiel op 140 mhz mijn amd xp 1700+ op 1590 mhz zonder problemen ben gek op dit bordje
meeste mensen op tweakers zijn geoon prutsers die de bios niet goed instellen woordoor het hele zooitje instabiel loopt ik trek in sisoft sandra allen systemen in de benchmark dr uit zelfs de p4 1.8 ghz