Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan de Siemens Sl45 te kopen, alleen is dat kreng zo ontzettend duur :(

Ik wil 'm eigelijk zo goedkoop mogelijk (heb op dit moment niks op gebied van gsm , dus ook geen abbo)

Waar kan ik zo goedkoop mogelijk deze tel. kopen? liefst zonder abbo en zo goedkoop mogelijk.

thanks

Bovendien vraag ik me af wie hier de Siemens Sl45 heeft en hoeveel jij er voor betaald heb *D thanks

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt reacties, hier.. wellicht heeft t.net niet meer zoveel bezoekers..

Ik zie nergens de Siemens sl45 als prepaid toestel (Dat zou voor mij goedkoper zijn) die lock die slopen we er dan werl uit.. >:

Nu, weet iemand waar ik een Siemens sl45 als prepaid tel kan krijgen?

<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/%7Ecrew/sint/icon.jpg</td><td bgcolor=white>Topics omhoogschoppen wordt niet op prijs gesteld, je mag best een beetje geduld hebben.</td></tr></table></td></tr></table>

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:13
verwacht niet dattie te koop zal zijn als pre-paid, telecom bedrijf moet dan veelste veel geld er bij gooien..

probeer eens met abo

toestel is gewoon erg duur

Verwijderd

gsm.pagina.nl

Verwijderd

moved GT >> IT

GSM is geen gadget

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan gaan we hier verder :)

Nog suggesties om dit ding zo goedkoop mogelijk te verkrijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Een optie is een abbo afsluiten, dan wordt de aanschaf prijs goedkoper. Helaas is zo'n abbo ook duur
+ nog de telefoonkosten eroverheen.. heb niet zo'n zin om zoveel geld te betalen + ik bel niet zo heel erg veel dat ik een abbo nodig heb (prepaid kaar van 100 piek kan ik wel paar maandjes mee verder)

Een optie mischien op een of andere manier een abbo afsluiten zonder me echte gegevens ofzo. Dan heb ik en de telelfoon goedkoop en kan ik de simlock verwijderen >:

Ten slotte wordt je door de telecom aanbieders misbruikt.. waarom hun niet misbruiken?

Verwijderd

Ik weet niet of je al door hebt maar als je een abbo afsluit moet je je kunnen legitimeren...valse gegevens helpen dan dus niet....wat moet je met een dure telefoon als je het toch niet vaak gebruikt?

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 16:37 schreef yourhunny het volgende:
Ik weet niet of je al door hebt maar als je een abbo afsluit moet je je kunnen legitimeren...valse gegevens helpen dan dus niet....wat moet je met een dure telefoon als je het toch niet vaak gebruikt?
idd :+
gaat je niet lukken, je moet bankafschrift laten zien + legitimatie. Dus je kan je ouders mayb lief aankijken of goed sparen voor die telefoon en m geunlocked kopen :)
Pagina: 1