Ik gebruik zelf de logitech dual optical mouse met een wit muismatje. Bij Logitech Internet Support Assistant (LISA) zeggen ze dat je een een licht- gekleurd, plat, glad niet reflecterend ondergrond moet gebruiken. Ikzelf heb de ratpadz geprobeerd en op mijn dual werkt hij echt niet goed, maar wel op de MS optical explorer. Hij is dan ook zwart en met ribbels. Ze zeggen bij indiweb (waar ze everglides en func mousepads verkopen) dat je juist een zwarte of blauwe muismat moet hebben http://www.indiweb.de/en/faq/index.php3?domain_id=5&warenkorb_id=6979&tab_id=2#antwort5 Wie heeft ergens een betrouwbare review gezien of heeft zelf ervaring met de dual optical mouse en een everglide of andere mat? Ik heb het op papier gebruikt en dat werkt wel aardig maar gebruik nu een witte muismat met logo. Toch blijft de vraag wat is nou optimaal? Ik zit er over na te denken om die witte everglide te kopen.
P.S. ik heb de andere berichten over de optische muizen met matjes ook allemaal al gelezen alleen spreekt het ene bericht het andere weer tegen...
P.S. ik heb de andere berichten over de optische muizen met matjes ook allemaal al gelezen alleen spreekt het ene bericht het andere weer tegen...