UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Hoe ziet het moederbord eruit ? Beschadigingen ofzo 
Check alle kabels nog een keertje...
Check alle kabels nog een keertje...
Verwijderd
Wat heb je geupgrade?
Op ander mobo testen, met enkel CPU geheugen en videokaart.
Kan eventueel ook je voeding zijn.
Op ander mobo testen, met enkel CPU geheugen en videokaart.
Kan eventueel ook je voeding zijn.
bios reset jumper
of ben je niet rond het mobo geweest anders moet je ff de jumpers chekuh of dat je een kabel niet verkeerd hebt gedaan ( ike wel eens gedaan computer deed toen ERG vreemd
)
Ik heb dit zelfde probleem ook eens meegemaakt, bij mij was de cpu defect. Zou dat dus eens nakijken
Verwijderd
Je hebt ook gekeken of je een geaarde stopcontact gebruikt? Wat soms ook help is om de computer aan te zetten, zonder de stekker in het stopcontact te hebben. Blijkbaar ontlaadt ie dan. Zo heb ik wel meerdere comp aan de praat gekregen. Ook wil een half uurtje wachten wel eens helpen.
Geheugen verkeerd erin zitten?
Andere voeding (<-- deze kan werken maar toch kapot zijn)?
In het ergste geval is je mobo kaduuk. Test dus de hardware op een ander mobo, dan weet je of die in ieder geval goed is (de hardware).
Andere voeding (<-- deze kan werken maar toch kapot zijn)?
In het ergste geval is je mobo kaduuk. Test dus de hardware op een ander mobo, dan weet je of die in ieder geval goed is (de hardware).
Bedankt voor jullie reacties
Ik had nog niks veranderd of geupgrade. Gewoon machine neergezet en aangedaan, maar ik ga nog een aantal vn jullie suggesties proberen.
thx
Ik had nog niks veranderd of geupgrade. Gewoon machine neergezet en aangedaan, maar ik ga nog een aantal vn jullie suggesties proberen.
thx
UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Verwijderd
Misschien maakt je mobo contact met de kast?
Dit kan natuurlijk gebeuren door een schroefje oid dat is losgetrilt tijdens het vervoer.
Dit kan natuurlijk gebeuren door een schroefje oid dat is losgetrilt tijdens het vervoer.
Misschien deed ie al niks, dat heb ik ook eens gehad.
Senile! Senile Oekaki
bij vervoer wil er nog wel eens een kaartje uitdonderen (of toch somehow lostfloepen) of zo iets.
dus schroef machine maar eens open en druk alle kaarten even aan. Ik denk dat daarmee het probleem al is opgelost. Dus gewoon alles even aandrukken.
dus schroef machine maar eens open en druk alle kaarten even aan. Ik denk dat daarmee het probleem al is opgelost. Dus gewoon alles even aandrukken.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
ik denk dat het idd de videokaart is die los zit
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
Probeer een andere processor, zou ik zeggen (als je die bij de hand hebt).
De VGA-kaart kun je makkelijk controleren door 'm even in een andere computer te gooien.
Heb je de proc. goed vastgezet? Alle hendeltjes e.d. omgezet? Had ik nl. bij mijn oude P133. Bleek een hendeltje te zijn vergeten om te gooien. 1 uur verkwitst aan replacen van geheugen, videokaart etc etc...
De VGA-kaart kun je makkelijk controleren door 'm even in een andere computer te gooien.
Heb je de proc. goed vastgezet? Alle hendeltjes e.d. omgezet? Had ik nl. bij mijn oude P133. Bleek een hendeltje te zijn vergeten om te gooien. 1 uur verkwitst aan replacen van geheugen, videokaart etc etc...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
agp slot is niet mer goed denk dat heb ik ook hier op me werk meegemnaakt
moet je ff heen en weer halen in dat agp slot
Verwijderd
dat heb ik ook eens gehad.. hele PC los gehaald .. tot en met de CPU..
wat bleek..
** RESET knop zat vast**
dus bleef de PC hangen in een reset...
ff het knoppie losgemaakt en toen deed ie het weer ...
(stomme fout.. maarja daarvoor is het een fout
dus ... tjek die ook ff
wat bleek..
** RESET knop zat vast**
dus bleef de PC hangen in een reset...
ff het knoppie losgemaakt en toen deed ie het weer ...
(stomme fout.. maarja daarvoor is het een fout
dus ... tjek die ook ff
Verwijderd
ik heb een keer coolpasta tussen m'n processor en m'n mobo laten sijpelen. Ook niet een optimale situatie.
Misschien ligt het aan je ram, heb ik laatst nog gehad dat m'n ram kapot was en ik dus ook geen beeld meer kreeg whatsoever.
Nieuwe ram erin, probleem opgelost
Nieuwe ram erin, probleem opgelost
Pagina: 1