DOS-Programma's?
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Ik heb hier namelijk 1 bestand met .diff : unarj.diff
Dus ik zou ervanuit gaan dat het iets met DOS te maken heeft, hoezo? heb je er last van dan?
Dus ik zou ervanuit gaan dat het iets met DOS te maken heeft, hoezo? heb je er last van dan?
programma's die orgineel onder een anders besturingsysteem horen te draaien neem ik aan. Lees et bestand maar eens, dat staat zoiets er wel in...
mjah het gaat hier om een exploit (mag ik dat hier zeggen) voor SSHD, en ik wou graag weten hoe da vork in da steel zat
Meestal is het een bestand dat de verschillen (vandaar 'diff', van 'differences') laat zien tussen twee bestanden. Vervolgens kun je dis (als ze in het goede diff-formaat zijn) gebruiken om mee te patchen, vandaar dat hetzelfde soort bestanden vaak als extensie .patch heeft.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Ik weet niet of je het diff bestand al hebt bekeken, maar doorgaans worden deze gebruikt om patches voor sourcefiles te verspreiden.
In zo'n diff bestand staat aangegeven welke regels in de originele sourcebestanden moeten weggehaald en worden ingevoegd.
Met patch kun je de .diff file verwerken (mits je de source hebt), voor de uitleg: "man patch".
In zo'n diff bestand staat aangegeven welke regels in de originele sourcebestanden moeten weggehaald en worden ingevoegd.
Met patch kun je de .diff file verwerken (mits je de source hebt), voor de uitleg: "man patch".
Pagina: 1