My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Heeft er dan niemand een idee?
Het veranderen de instelling
DEMAND=yes
in: /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0
Heeft geen zin... No Respons
Ik wil internetten
Het veranderen de instelling
DEMAND=yes
in: /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ppp0
Heeft geen zin... No Respons
Ik wil internetten
Verwijderd
Als je wil internetten kan je ook handmatig ff inbellen.. Er zijn genoeg HOWTOs over pppd, ik denk dat iedereen daar wel makkelijk mee uit de voeten kan.
Er zijn inderdaad genoeg HOWTO's hoe denk je anders dat ik DNS, MAIL en WEB-server kan installeren...
Maar Dial-on-demand wil gewoon niet RedHat reageerd niet eens (kijkende in de log)
tail -f /var/log/messages
Maar Dial-on-demand wil gewoon niet RedHat reageerd niet eens (kijkende in de log)
tail -f /var/log/messages
probeer het tooltje neat vanuit X, dit is het nieuwe redhat tooltje...
Na driftig zoeken op internet naar Dial-on-demand-HOWTO's heb ik niets kunnen vinden. Wel voor 56K6 modems, maar die werken niet. Omdat dial-tone daarbij belangerijke rol in speelt.
Het command "neat" in RedHat 7.2 wil ook niet echt opschieten, hier kan ik alleen maar zeggen dat anderen de interface mogen gebruiken, maar dat werkt niet als Dial-on-demand.
p.s. Dial-On-Demand probeer ik nu dus met ISDN (die werkt)
Ook het delen van internet met deze ISDN werkt...
Het command "neat" in RedHat 7.2 wil ook niet echt opschieten, hier kan ik alleen maar zeggen dat anderen de interface mogen gebruiken, maar dat werkt niet als Dial-on-demand.
p.s. Dial-On-Demand probeer ik nu dus met ISDN (die werkt)
Ook het delen van internet met deze ISDN werkt...
Is er dan niemand die zelf RedHat 7.2 heeft en ISDN?
Mischien dat nog wel, maar dan Dial-on-demand, er zijn t och servers? Hoe werken die dan?
Ik weet het, als niemand het weet moet ik niet doorzeuren anders wordt mijn topic gelocked
Mischien dat nog wel, maar dan Dial-on-demand, er zijn t och servers? Hoe werken die dan?
Ik weet het, als niemand het weet moet ik niet doorzeuren anders wordt mijn topic gelocked
Pagina: 1