Toon posts:

verrotte 1600 xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke verleden week..nieuwe cooler geplaatst .10 sec later.. poef.. nieuwe proc dooorgebrand.ter bevestiging naar 2 comp. zaken geweest...aangeraden niewe proc vragen bij je dealer..dealertje wil geen nieuwe proc geven...waar kan ik gaan zeuren of aanklagen..want ben naartuurlijk niet bly met deze shit..en ja ik heb de cooler wel goed geplaatst

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:08 schreef dykstarp het volgende:
oke verleden week..nieuwe cooler geplaatst .10 sec later.. poef.. nieuwe proc dooorgebrand.ter bevestiging naar 2 comp. zaken geweest...aangeraden niewe proc vragen bij je dealer..dealertje wil geen nieuwe proc geven...waar kan ik gaan zeuren of aanklagen..want ben naartuurlijk niet bly met deze shit..en ja ik heb de cooler wel goed geplaatst
Sure. Als je je cooler goed plaatst brandt een processor NOOIT door.

Verwijderd

Wat is goed plaatsen volgens jou?

Koelpasta toevallig niet vergeten..?

CoolerMaster zeker..!?

Hoi,

Krallez

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Je kan het natuurlijk altijd op productaansprakelijkheid gooien. Zelfs al heb je geen koeler, 10 sec zou moeten kunnen. Zit het misschien niet een beetje scheef met je voltages enzo. Laat die dealer het dan even lekker proberen. Als het bij hem ook gebeurd, dan ligt het gewoon aan je moederbord. want 10 sec, dat moet echt kunnen hoor.

Ik heb ook geen pasta gebruikt en heb een coolmaster. dus dat is ook geen excuus!

Hoop is uitgestelde teleurstelling

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik ging eens wat koelers testen op een Thunderbird.

Bij de eerste ging het al fout.
*monteer*
*controleer* "Hmmm ziet er goed uit"
*nog een keer controleren* "Geen speling te zien"

[Power On]
.....BBQ
[/Power On]
[Baal]

Volgens mij moeten ze je toch echt een nieuwe geven als hij niet een beschadige core heeft of unlock sporen vertoont!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo'n spire cooler .er zit al van die roze bende aan de onderkant moet toch genoeg zijn?maar ja ga nu een nieuwe kopen want ik krijg geen nieuwe terwijl die 2 andere dealers hun klanten zo een nieuwe zouden geven zolang hij maar niet overgeclockt is.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Op maandag 18 februari 2002 14:13 schreef Bally het volgende:
Je kan het natuurlijk altijd op productaansprakelijkheid gooien. Zelfs al heb je geen koeler, 10 sec zou moeten kunnen.
Hmm :? :?

Heb je enige kennis van AMD-processoren!? Die overleven nog geen seconde zonder koeler.. en op productaansprakelijkheid kun je het dus ook niet gooien!

Maargoed, die roze sticker zou genoeg moeten zijn.. En ook zonder koelpasta mag hij niet meteen doorbranden.. Misschien is het mobo wel rot ofzo!?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op maandag 18 februari 2002 14:16 schreef dykstarp het volgende:
ik heb zo'n spire cooler .er zit al van die roze bende aan de onderkant moet toch genoeg zijn?maar ja ga nu een nieuwe kopen want ik krijg geen nieuwe terwijl die 2 andere dealers hun klanten zo een nieuwe zouden geven zolang hij maar niet overgeclockt is.
Spire koelers (ik neem aan dat je die Golden Orb immitatie hebt) zuigen echt mega hard.

M'n p3 mist wat hoekjes nu :(

Verder wel stil maar de montage is echt een ramp!
* Gman vind het niet gek dat ie doorgefikt is

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 14:16 schreef dykstarp het volgende:
Volgens mij moet je eerst plastic strip verwijderen zodat je wit coolpasta overhoud, plastic isoleerd goed -> BBQ

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02-2025
Die xp-tjes hebben toch een temp beveiliging???

Verwijderd

Uhmz kan zijn dat je cooler niet op je proc zat.... heb ik ook gehad in 10 sec poef weg athlon 1600 xp, dan zat waarschijnlijk je cooler 1mm boven je athlon... anders kan ie niet door branden tenzij het een technisch mankement van je xp was.

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op maandag 18 februari 2002 22:11 schreef desphex het volgende:
Moet dan wel worden ondersteund door je mobo...dat zal het wel zijn dan... :(

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Op maandag 18 februari 2002 22:11 schreef desphex het volgende:
Eigenlijk niet, wel es het fimlpje van Toms Hardware gezien? Daar doe je 5 sec. de cooler van een xp eraf en hij fikt gewoon door. Terwijl P3 en P4 gewoon blijven doorlopen na 20 sec zelfs nog. Dus die beveiliging werkt op geen enkel mobo volgens hen.

* Ibidem kan ff geen link vinden :(

..::System Specs::..

Verwijderd

Tjah had je maar een pentium 4 moeten kopen als de cooler erdaarbij verkeerd opzit draait ie tenminste nog en brand ie niet door amd is gewoonweg klote troep.waarom denk je dat het zo goedkoop is dat zag dat filmpje bij toms hardware .Kon niet ophouden van het lachen :)

Verwijderd

AUB geen reactie over het bericht hierboven...(je weet wel wat ik bedoel)

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Moet je eens gaan zoeken hoe hij zelf loopt te kloten met die koeler van die p4.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

FMolema

Je bent een sukkel !!
Stel dat die een P4 koopt, hoe moet hij hem dan in een socket A slot zetten !?!!?

Jaja met geweld neuk je een Ezel, maar hier heb ik weinig vertrouwen in.

Loze opmerkingen.

We moeten roeien met de riemen die we hebben.
De een kiest een Intel oplossing de andere een AMD.
Dan niet zo kinderachtig doen van "had je maar een P4 moeten
kopen"
Of andersom "had je maar een AMD moeten kopen"

Dat is niet iemand helpen.

BTW zo'n amd kan dacht ik nog niet een 400 ms. zonder
heatsink.

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Op maandag 18 februari 2002 14:11 schreef Michaeltjuh het volgende:

[..]

Sure. Als je je cooler goed plaatst brandt een processor NOOIT door.
WTF is dat voor baggeropmerking, n00b zeker :? :? :?

Ooit al eens van constructiefouten gehoord.
Ik werk zelf in een hardwarezaak en ik weet heet goed dat die dingen af en toe gewoon brak uit de fabriek komen....

Gewoon door blijvenzeiken bij die zaak, aangezien jij dus niets fout hebt gedaan heb je dus recht op GARANTIE.

Trouwens, een XP mag niet al meteen zo snel doorfikken, heeft altijd nog een heatsink als buffer, en die wordt niet zo warm binnen 10 sec dat je Proc doorbrand.
Op dinsdag 19 februari 2002 13:41 schreef FMolema het volgende:
Tjah had je maar een pentium 4 moeten kopen als de cooler erdaarbij verkeerd opzit draait ie tenminste nog en brand ie niet door amd is gewoonweg klote troep.waarom denk je dat het zo goedkoop is dat zag dat filmpje bij toms hardware .Kon niet ophouden van het lachen :)
Hmmm, en volgens mij zoekt deze gast gewoon ruzie.... :r

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

10sec doorgebrand is wel erg snel

cooler zat er goed op zei je ?
hmm

onderkant zwart of niet?

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 13:41 schreef FMolema het volgende:
Dit slaat natuurlijk weer nergens op he. Dit soort reacties proberen we dus te voorkomen. Plus dat het weinig bijdraagt aan het topic.. Maar goed, je zult vast nog nooit een faq gelezen hebben..

on topic:
Tja, als je geen nieuwe krijgt denk ik dat je verder weinig kan doen. Dat is gewoon vet pech hebben. Bedoel ik niet verkeerd hoor.. Het is wel raar dat hij zomaar doorfikt als de cooler er goed op zat :? R.I.P.

Verwijderd

Ik denk dat het gewoon je eigen stomme schuld is waarom:

Een AMD XP brandt snel door maar met heatsink duurd het wel even voordat hij doorgebrand is. Dus als je koeler het niet deed, dan heb je de heatsink nog die het wel ff volhoudt.

Ik denk dat je gewoon de koeler er verkeerd om op hebt gezet!
Pagina: 1