Toon posts:

[Backup] ArcServe 7 for Netware i.c.m. Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb een probleempje waar ik geen oplossing voor kan vinden. Heb een Netware server staan met ArcServe 7 t.b.v. de backup. Heb ook een Windows 2000 Server met daarop de ArcServe Client Agent for NT/2000. Ik kan in de backup-job de Win2K server vinden en drives e.d. selecteren voor de backup. Het gekke ding wil altijd backuppen als we 'em testen. Na een tijdje breken we de job af en diezelfde avond doet ie niets. De Netware server backuppen gaat prima maar zodra tie aan de Win2K server wil beginnen houdt het op. Nu dacht ik, laat ik eens over IPX proberen te connecten i.p.v. IP. Nu kan ik in de Manager alleen maar via IP naar een andere machine connecten en IPX is grijs. Alle IPX/SPX setting op beide machines zijn volledig geconfigureerd.

Ra ra politie-pet, iemand een ideetje of hetzelfde probleem???

Thanks,

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 18:30
heb je wel de juiste client agent op Windows 2000?
Het moet zijn:
Arcserve Netware client agent voor Windows 2000
De andere client: Arcserve Windows 2000 voor Windows 2000 zal niet werken.

(heb met versie 7 nog niet gewerkt, wel met 4.x/5/6/6.6)

wat voor fouten heb je in de logs?

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
Foutmelding in het Activity-Log luidt:

E0015 Job XX: Backup Operation Failed.

Volgens de support-site van Computer Associates zou er een probleem zitten in de security; dus de gebruiker/wachtwoord zou een probleem moeten zijn. Heb alles nagekeken maar helaas daar ligt het niet aan.

Client versie luidt:

Client Agent for Windows NT/2000 version 7.0 build 1037

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

DJ

Heb je de laatste cumulatieve Service Pack installed voor ArcServe 7?

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar dan vanaf een Netware 5 Server met ArcServer 7 naar een andere Netware 5 server . . . ook daarbij mekkerde de ArcServer Server dat hij geen connectie kon leggen met de andere Server. Met testen ging het dan ook weer wel . . .

http://support.ca.com/Download/patches/asnw7/QO05996.html

Via bovenstaande url kun je de Service Pack downloaden . . .

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest