Toon posts:

MSI 6340 ver1.0 vga kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, welke VGA kaart zit er op de MSI-6340 ver 1.0? (het gaatom om een packard bell i-Connect)

Heb al op de msi-site gekeken... packard-bell site.. ik kan niets vinden. Ook een zoekopdracht bij tweakers wil niet.

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:16

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54
Op maandag 18 februari 2002 13:58 schreef Matrix het volgende:
De MSI 6340 heeft geen onboard video!
http://www.msi-technology.de/produkte/main.php3?Prod_id=39&Mehr=1
Idd..

Dus of je hebt die plank niet, of je hebt geen onboard video..

Maargoed, probeer sisoft sandra eens te draaien.. Die geeft vaak wel aan wat voor vga kaart erin zit..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een PB iconnnect heeft volgens mij een Gigabyte GA6WMM7 (Houston) erin zitten. hierop zit een onboard i810 vga van intel. dit indien het een intel proc is.
de duronnetjes hebben een MSI MS-6340 (Halley of Florida) en deze heeft onboard volgens mij een S3 Savage

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 18 februari 2002 14:22 schreef Terw_Dan het volgende:
een PB iconnnect heeft volgens mij een Gigabyte GA6WMM7 (Houston) erin zitten. hierop zit een onboard i810 vga van intel. dit indien het een intel proc is.
de duronnetjes hebben een MSI MS-6340 (Halley of Florida) en deze heeft onboard volgens mij een S3 Savage
Hum... als we er ff vauit gaan dat samba die 6340 goed heeft gezien zal het een Duronnetje zijn.

2 versies:
- KT133 chipset w/o onboard VGA ('Florida')
- KM133 chipset w. S3 Savage4Pro on-die ('Halley')

Welke je hebt? Kijk gewoon ff waar de VGA uit komt; is het uit de ATX backplate, heb je de Halley, komt het uit een losse AGP slot, is het de Florida. Dan gewoon op de AGP kaart kijken :+

Verder hebben ze allebei een functionele AGP poort, dus als de S3 je niet genoeg is, kan er gewoon een Radeon in.

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op maandag 18 februari 2002 16:16 schreef dion_b het volgende:

[..]

Hum... als we er ff vauit gaan dat samba die 6340 goed heeft gezien zal het een Duronnetje zijn.

2 versies:
- KT133 chipset w/o onboard VGA ('Florida')
- KM133 chipset w. S3 Savage4Pro on-die ('Halley')

Welke je hebt? Kijk gewoon ff waar de VGA uit komt; is het uit de ATX backplate, heb je de Halley, komt het uit een losse AGP slot, is het de Florida. Dan gewoon op de AGP kaart kijken :+

Verder hebben ze allebei een functionele AGP poort, dus als de S3 je niet genoeg is, kan er gewoon een Radeon in.
Juist andersom.
En beide borden hebben onboard AGP alleen bij de durons wordt het standaard gebruikt. Bij de disney machines (de athlon 900's wordt er een S3 savage gebruikt). (dat is dus de Halley).
voor de Durons werd de eerste serie de Florida gebruikt, maar later werd deze vervangen door de Halley.
Pagina: 1