Weten jullie misschien nog een geschikte kast voor een divx standalone? Natuurlijk heeft iedereen de schitterende kasten gezien op deze link, www.pc-gehaeuse.com maar nog steeds
uitverkocht!! Gaat mij vooral om de mooie buitenkant en heb geen zin om mijn oude kast te spuiten! Iemand suggesties?
Iedere mini desktop case is daar wel geschikt voor denk ik.
www.shuttle.com.tw
hebben van die barebone dingen. of die ene kast hu stond op tweakers nieuws.damn Coolermaster denk ik maar weet ik niet meer zeker.
hebben van die barebone dingen. of die ene kast hu stond op tweakers nieuws.damn Coolermaster denk ik maar weet ik niet meer zeker.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Verwijderd
Is dit niet wat voor je:
http://www.biosign.nl/shop2/catalog/product_info.php?products_id=28Soyo barebone LI-7000
Motherboard: SOYO SY-7IWL-T Chassis: LPX Form Factor Switching Power Unit: 150W SFX Type
100/66 MHz FSB Socket 370 Based LPX Motherboard
SOYO SOFSET & SOYO COMBO technique allows for easy and no-jumper configuration
16 sets adjustable CPU FSB clock speed
16 sets adjustable PCI bus clock speed
Adjustable Multiplier setting
Automatic/Manual AGP clock setting
Built-in Hardware Monitoring Mechanism
Excellent Embedded 3D AGP provides high 2D/3D graphic capacity Supports TV-OUT for office/home entertainment application
Supports Wake On LAN function to simplify network management
Easy installation Enclosure for saving your assembling cost
150W SFX Switching Power Supply Unit provides reliable DC output requirement
Book size enclosure with high system performance allows for office application and home entertainment
bedankt, daar kan ik wat meeOp dinsdag 19 februari 2002 10:44 schreef Regge het volgende:
Is dit niet wat voor je:
[..]
http://www.biosign.nl/shop2/catalog/product_info.php?products_id=28
het enige is dat ie er niet echt supermooi uitziet, maar wat wil je voor die prijs, ik had met de search gevonden dat er ook nogal wat andere tweakers zijn die deze bare-bone gekocht hebben.
Zijn daar misschien ook mensen bij die de kast nog gemod hebben zodat de looks wat beter zijn??
iig bedankt alvast voor jullie info
Verwijderd
Waaraan danOp dinsdag 19 februari 2002 20:29 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Die kast doet me ergens aan denken hehe
Er waren een paar mensen die hem zwart gespoten hadden. Dat zag er op zich wel heel mooi uit. In ieder geval past ie dan goed tussen de stereo apparatuur.Op dinsdag 19 februari 2002 19:39 schreef Jordan81 het volgende:
[..]
bedankt, daar kan ik wat mee
het enige is dat ie er niet echt supermooi uitziet, maar wat wil je voor die prijs, ik had met de search gevonden dat er ook nogal wat andere tweakers zijn die deze bare-bone gekocht hebben.
Zijn daar misschien ook mensen bij die de kast nog gemod hebben zodat de looks wat beter zijn??
iig bedankt alvast voor jullie info
Ik heb zelf dit kastje draaien als DivX/DVD/mp3 station en hij bevalt uitstekend. Het systeempje start direct de TV-out op, dus direct beeld en dan maar lekker vanaf de bank de boel met de afstandbediening bedienen
What the heart requires may never be understood by the mind!
wat doe jij met beveiligde dvd's via de tvout? bij mij weigert het systeem bepaalde dvd's af te spelen omdat er een macrovision beveiling op zit, dan moet ik weer met mij monitor kijkenOp donderdag 21 februari 2002 10:46 schreef -RenE- het volgende:
[..]
Er waren een paar mensen die hem zwart gespoten hadden. Dat zag er op zich wel heel mooi uit. In ieder geval past ie dan goed tussen de stereo apparatuur.
Ik heb zelf dit kastje draaien als DivX/DVD/mp3 station en hij bevalt uitstekend. Het systeempje start direct de TV-out op, dus direct beeld en dan maar lekker vanaf de bank de boel met de afstandbediening bedienen
Dat is inderdaad erg lastig, maar er is wel een trukje voor:Op donderdag 21 februari 2002 20:51 schreef arjandijk het volgende:
[..]
wat doe jij met beveiligde dvd's via de tvout? bij mij weigert het systeem bepaalde dvd's af te spelen omdat er een macrovision beveiling op zit, dan moet ik weer met mij monitor kijken
Zet de TV-out uit. Start de dvd en zet TV-out weer aan. Het is nl. de player die weigert te spelen omdat Tv-out aan staat. Dit werkte in ieder geval met powerdvd op win ME.
Ondanks deze handicap blijft het een super kastje vind ik
Ik heb hm dus ook draaien maar heb alleen met de ab een probleem hoe heb jij dat draaien? Wat voor hardware en software gebruik jij?Op donderdag 21 februari 2002 10:46 schreef -RenE- het volgende:
[..]
Er waren een paar mensen die hem zwart gespoten hadden. Dat zag er op zich wel heel mooi uit. In ieder geval past ie dan goed tussen de stereo apparatuur.
Ik ga hm trouwens inbouwen in een oude video recorder zodat ie perfect tussen mn hifi setje past. Zoek alleen nog een video recorder met de lade rechts. Ik ben hm nu trouwens stiller aan het maken.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Pagina: 1