Toon posts:

Creative Geforce 2 Pro crash onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren Windows XP geinstalleerd en nu heb ik het volgende probleem :

Als ik 3D of Opengl programma's of spellen draai, crashd XP met de melding dat de videodriver in een eindeloze loop is geraakt, het bestand dat dit zou veroorzaken is NV4 ( een van de driver bestanden van nvidia ).

Ik dacht eerst dat het aan de XP drivers zou liggen maar toen ik de nieuwste drivrs van Nvidia en Creative geprobeerd had was het probleem nog steeds aanwezig.

Toen ik de Hardware acceleratie van de kaart op GEEN had gezet in de instellingen van de adapter werkte alles wel goed, maar ja, ik wil wel graag gebruikt maken van mijn hardware versnelling.

Weten jullie hier een antwoord op ?

Greetz Ronald

Verwijderd

XP dumpen, is helemaal nergens goed voor :).

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Probeer eens een OUDERE driver. Een aantal mensen heeft problemen met de Nvidia Drivers van versie 23.xx of nieuwer. Veel gebruiken 21.xx.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Zoek eens in dit forum onder infinite loop of op guru3d op infinite loop. Dit is een patch daarvoor die je probleem waarschijnlijk op zal lossen. Laat maar ff weten of je het opgelost hebt.