iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Probeer eens je VSync aan te zetten.
(Beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad Geforce -> geavanceerd, en daar staat ie wel ergens bij)
(Beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> tabblad Geforce -> geavanceerd, en daar staat ie wel ergens bij)
Precies wat ik wilde zeggen.Op maandag 18 februari 2002 13:20 schreef Saekerhett het volgende:
Probeer eens je VSync aan te zetten.
vsync voorkomt alleen het 'breken' van je beeld bij een hogere fps dan je refreshrate, en ook nog eens alleen van boven naar benee. denk niet dat dat dus relevant is. misschien dat je zoveel mogelijk onfi zou kunnen noemen over je bak?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
info staat allemaal in m'n sig.
En ja, dat is het dus niet, die VSync ...
het is iets anders, echt van links naar rechts bewegen van het beeld...
Alle detonator drivers die ik heb, heb ik al geprobeerd, 't is overal.
ik heb schrik dat ie kapot is .. straks eens in een andere pc steken.
En ja, dat is het dus niet, die VSync ...
het is iets anders, echt van links naar rechts bewegen van het beeld...
Alle detonator drivers die ik heb, heb ik al geprobeerd, 't is overal.
ik heb schrik dat ie kapot is .. straks eens in een andere pc steken.
Ja en dan kan je hem ook Bold uit je sig halen.
Balen man.
Heb je nog garantie?
Balen man.
Heb je nog garantie?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ja, die kaart is .... 2 of 3 dagen oud ofsow ...
ik heb een andere detonator geinstalleerd, en nu werkt ie perfect, MAAR .. k was meer tevreden van de vorige versie detonator ... (versienummers weet ik niet meer vanbuiten...)
nu draai ik een geleakte versie: 60/70 Fps in Q3 1024 alles max
met de laatste officiele versie haalde ik 90/100 FPS ... maar die deed dan zo raar .. straks nog eens proberen ...
ik heb een andere detonator geinstalleerd, en nu werkt ie perfect, MAAR .. k was meer tevreden van de vorige versie detonator ... (versienummers weet ik niet meer vanbuiten...)
nu draai ik een geleakte versie: 60/70 Fps in Q3 1024 alles max
met de laatste officiele versie haalde ik 90/100 FPS ... maar die deed dan zo raar .. straks nog eens proberen ...
Pagina: 1