"Luie mensen worden ook moe!"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:32
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
haal je mobo uit pc en leg hem op goeie tafel en probeer dan nog eens
hmm dan moet ik weer mijn hele pc uiteen gaan schroeven, ik ben best lui hoor!! dan laat maar lekker zitten!
ik bedenk me nu opeens ook dat ik geen coolprut meer heb dus moet ik die ook eerst gaan kopen!
ik bedenk me nu opeens ook dat ik geen coolprut meer heb dus moet ik die ook eerst gaan kopen!
KIJK UIT KIJK UIT KIJK UIT!!!!
http://www.eynstein.nl/Faq.php?Groep1=15&Groep2=18&ID=15
die dingen zitten ontzettend strak op de cpu (core)
http://www.eynstein.nl/Faq.php?Groep1=15&Groep2=18&ID=15
die dingen zitten ontzettend strak op de cpu (core)
Ik drukte altijd met de hand de clip naar beneden, en dan met een punttang, vanaf de zijkant de clip vast pakken vlak boven de socket, en dan van de socket af buigen. Is nog nooit fout gegaan, core is nog heel 
Het is belangrijk dat je niet die tering orb zelf aanraakt, maar echt alleen de clip.
Het is belangrijk dat je niet die tering orb zelf aanraakt, maar echt alleen de clip.
Ik ga denk ik maar een spire cooler kopen hier in de buurt en die er dan opzetten!! ik wordt ook gek van de herrie die die orb maakt! haha
Owjee ik zit hier verkeerdOp maandag 18 februari 2002 13:20 schreef AxeFlex het volgende:
Aan luie mensen hebben we hier niks
Insgelijks hiero. Had een klein rotblokkie dat me cpu wonderwel onder de 30 graden hield.. maar door verrotte fan moest ie d'r af (nieuwe fan was groter, dus die ging met blok en al d'r op). Na half uurtje me broer d'r bij gepakt (die de ballen verstand heeft van pc's maar zijn blokkie d'r al 10x vanaf had gehaald), lukt hem ook niet. Op hoop van zegen me punttang gepakt en tada, no problemo en gelijk los, fluitje van een eurocent..Op maandag 18 februari 2002 13:43 schreef Dualdude het volgende:
Ik drukte altijd met de hand de clip naar beneden, en dan met een punttang, vanaf de zijkant de clip vast pakken vlak boven de socket, en dan van de socket af buigen. Is nog nooit fout gegaan, core is nog heel
Ik bedoel dus deze punttang:
(rechts op de pic)
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
heb hem ook GEHAD,
pak gewoon een grote plate schroevendraaier, steek heb in het rechthoekige gat (speciaal daarvoor) duuw hem naar beneden, en DRAAI DE SCHROEVENDRAAIER EEN BEETJE. dit laatste wordt door veel mensen niet gedaan (althans leken)
en hij schiet los.
vervolgens deponeer je hem in de afval bak, en loop je vervolgens naar een winkel voor een nieuwe (bijv. coolermaster o.i.d)
die wip je er zo op, en klaar.
simpel of niet??
suc6
pak gewoon een grote plate schroevendraaier, steek heb in het rechthoekige gat (speciaal daarvoor) duuw hem naar beneden, en DRAAI DE SCHROEVENDRAAIER EEN BEETJE. dit laatste wordt door veel mensen niet gedaan (althans leken)
en hij schiet los.
vervolgens deponeer je hem in de afval bak, en loop je vervolgens naar een winkel voor een nieuwe (bijv. coolermaster o.i.d)
simpel of niet??
suc6
Die Spires maken wat mij betreft ook nog veel te veel geluid hoor...Op maandag 25 februari 2002 09:39 schreef Pindkaas het volgende:
Ik ga denk ik maar een spire cooler kopen hier in de buurt en die er dan opzetten!! ik wordt ook gek van de herrie die die orb maakt! haha
Verwijderd
alsof een coolermaster goed koelt, die van mij koelt echt voor geen drolOp maandag 25 februari 2002 17:23 schreef janpietklaas het volgende:
heb hem ook GEHAD,
en hij schiet los.
simpel of niet??
suc6
Verwijderd
Die heb ik ook! Van de Aldi!Op maandag 25 februari 2002 11:47 schreef Speedpete het volgende:
[..]
Ik bedoel dus deze punttang:
[afbeelding]
(rechts op de pic)
Supersetje overigens voor de echte tweakert, en vet goedkoop!
Waarom zit die Orb nou zo vast? Bison-electro gebruikt ipv silver grease?
Ik heb wel eens een Orb verwijderd, deed idd wel pijn, zat stijf vast. Maar wil best los hoor. Gewoon harder duwen op die beugel, en geschikt gereedschap gebruiken. Vraag nou niet wat voor, even pragmatisch: gewoon een vette schroevendraaier die lekker past! Klaarr!
stille pc? Zalman kopen!!!
Verwijderd
het was ook maar een voorbeeld, alles beter dan zo'n orb.Op maandag 25 februari 2002 20:09 schreef LuPax het volgende:
[..]
alsof een coolermaster goed koelt, die van mij koelt echt voor geen drol
ik HAD deze ook (ja, heb een hoop coolers gehad) en mijn proc bleef bijna dezelfde temp (1C warmer)
Verwijderd
ik zou ook zeggen: haal dat ding er een keer af, bid vantevoren dat de core heel blijft, en doe er dan snel een andere cooler op, maakt niet uit welke.
/me is een van de velen die hun core hebben gesloopt mbv een superorb
/me is een van de velen die hun core hebben gesloopt mbv een superorb
WatjeOp maandag 18 februari 2002 12:56 schreef Pindkaas het volgende:
mijn vingers super pijn deden.
maaruh ff on topic...
Ik zou het niet weten, ik zet alleen mijn cooler erop en haal hem er nooit meer af
Verwijderd
Gewoon de zwaarste Spire van €8,- (5T208B1H3T) .XP1700 op 32gr./34gr. 't is wel een kanjer van een ding hoor! 2x het formaat van mijn Spire 5E34B3-HH op mijn Athlon 900@1000 (36gr./41gr.) In het doosje is zelfs een spuitje koelprut bijgevoegd.
Pagina: 1