Voordat iedereen gaat verwijzen naar de FAQ en de search:
Helaas staat er niets in de FAQ van AV
Helaas levert de SEARCH niet de gewenste resultaten op (kep wel ondermeer topics gevonden als deze: [topic=95576/1/25] alleen wordt daar dus ook weer niet de oplossing aangedragen die mij verder helpt)
Ook heb ik gebruik gemaakt van [topic=222919]
Ik heb onder post nummer 150 m'n vraag ook gesteld maar geen antwoord gekregen. Een dag later nog maar eens een keer omhoog geschopt. Geen resultaat. Nu (weer een dag later) nog steeds geen reactie
Volgens mij is dat topic nogal uit de mode.
Bij deze open ik dus toch maar zelf een topic.
Dus wederom m'n vraag:
Helaas staat er niets in de FAQ van AV
Helaas levert de SEARCH niet de gewenste resultaten op (kep wel ondermeer topics gevonden als deze: [topic=95576/1/25] alleen wordt daar dus ook weer niet de oplossing aangedragen die mij verder helpt)
Ook heb ik gebruik gemaakt van [topic=222919]
Ik heb onder post nummer 150 m'n vraag ook gesteld maar geen antwoord gekregen. Een dag later nog maar eens een keer omhoog geschopt. Geen resultaat. Nu (weer een dag later) nog steeds geen reactie
Volgens mij is dat topic nogal uit de mode.
Bij deze open ik dus toch maar zelf een topic.
Dus wederom m'n vraag:
Ik hoop dat ik nu wel geholpen kan wordenIk krijg om één of andere reden m'n line-in van m'n Soundblaster L!ve Platinum niet aan de praat (zowel front van livedrive als achterkant van m'n kast aan de kaart zelf).
Ik heb de line-in niet gemuted. Ook de hoofd-volume-regel-knop staat niet op mute.
Ik snap er geen ruk van.
Ik heb namelijk een WinTV Theatre gekocht en wil die dus aan m'n geluidskaart hangen. TV zonder geluid vind ik nou niet echt geweldig
Alleen wil m'n SB dus niet meewerken.
Ik heb ook heel wat topics over de WinTV theatre doorgesnuffeld om te kijken of ik daar een oplossing kon vinden... niet dus
Er komt wel geluid uit de line-out van m'n WinTV; ik heb gewoon een koptelefoon erin gedrukt om te controleren of de TV-kaart wel werkte qua geluid.... Dus aan de TV-kaart ligt het niet....
Wiet heeft nog wat tips?
Ik wordt hier in ieder geval knap simpel van.