Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Site gebruikt GoT smilies.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam zojuist op het forum van deze site, en daar gebruiken ze enkele smilies van GoT, mijn Pim Fortuyn smilies en nog een paar andere smilies gemaakt door Tweakers, en ik kan nergens een bronvermelding of credits vinden. :{

Ik heb al een bericht geplaatst in dit topic op dat forum.

Verwijderd

En ze hebben de credits uit de GIFjes gesloopt. Da's über-lame eigenlijk wel ja ..

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een paar wel bekend (thanks GoT hoop dat het niet erg is zo wel gelijk zeggen dan haal ik ze weer weg
Ben benieuwd of hij dit nakomt, overigens heeft hij in zijn signature een link lopen naar dit forum.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-11 15:00

Pelle

🚴‍♂️

Kijk ik dan verkeerd? Ik zie namelijk dit soort smilies:

Afbeeldingslocatie: http://www.djforum.nl/phpBB20/images/smiles/icon_smile.gif Afbeeldingslocatie: http://www.djforum.nl/phpBB20/images/smiles/icon_wink.gif Afbeeldingslocatie: http://www.djforum.nl/phpBB20/images/smiles/icon_sad.gif

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Hadden wij (GoT) geen copyright ofsow op dit soort dingen??

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Klopt helemaal we zijn lame aan het jatten geweest maar niet op de hoogte geweest dat er op een smilie een copyright zit.

Kan nu twee dingen doen of hier duidelijk uitleggen dat we het gewoon leuke smilies vinden en we ze ook willen gebruiken, met daarbij de verwijzing naar de maker die wij niet tekort willen doen.

Of ik haal ze gewoon weg en dan krijgt niemand ze te zien.

Zeg het maar het maakt mij niet uit ik wist het alleen niet dat mensen zich daarom druk gingen maken, ik vind het gewoon leuke smilies en wou ze gewoon gebruiken
Van de admin daar dus

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Op maandag 18 februari 2002 12:54 schreef DeX het volgende:
Hadden wij (GoT) geen copyright ofsow op dit soort dingen??
Bepaalde smilies zijn door users gemaakt.

Andere smilies komen uit UBB.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Onlangs is de GoTfaq op dit punt ietsje verbeterd:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#31 :)

• Arnout
Hier nog ff alle smilies met hun makers op een rijte (kwam ik dit weekend tegen toen ik GoT lookalike smilies zocht voor m'n eigen forum)

http://www.sassiessite.f2s.com/smilies.htm

(Ik kan trouwens geen leuke set smilies vinden omdat m;n kleurstelling nogal donker is (bedrijfsstijl) en de meeste smilies op een lichte achtergrond zijn gebasseerd :'()

Verwijderd

Hij heeft al geantwoord. Hij vind het maar onzin en wist niet dat er copywrite op zat terwijl ie wel alle credits eruit heeft lopen halen... Is iig wel van plan ze weg te halen of de credits er weer in te zetten.

edit:
te laat

Verwijderd

Als ze nu gewoon toestemming vragen is er toch geen probleem :? Admin heeft te kennen gegeven dat hij bereid is ze eraf te halen...

Beetje erg slordig van ze, dat wel.

[edit]
De nieuwste gebruiker is Jaymz
Toeval of gepland :? >:) :P

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Toeval ;)

Niks bijzonders verder, ik registreer me vaker op sites die ik tegenkom; zeker als ze op GoT worden genoemd :P

[edit: en ik heb mijzelf even van mijn beste kant laten zien 8-)

• Arnout
Mischien dat diegene die me er op wees mij even kan vertellen hoe ik "in " die smilie een credit aan de makers kan geven ?? want daar ben ik nog niet helemaal achter
Bron

Staan er toch gewoon standaard in? :?

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 13:01 schreef Jaymz het volgende:
Toeval ;)

Niks bijzonders verder, ik registreer me vaker op sites die ik tegenkom; zeker als ze op GoT worden genoemd :P

[edit: en ik heb mijzelf even van mijn beste kant laten zien 8-)
whehe, eens een FAQ-man, altijd een FAQ-man :P.

• DeX

DeX

Over smiles gesproken mis ik deze toch wel hier: Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/grin.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/grin.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/grin.gif

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 13:17 schreef DeX het volgende:
Over smiles gesproken mis ik deze toch wel hier: [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik niet.

Hij past niet bij de rest.

Ik mis wel een hoofdschuddende smilie.

• DeX

DeX

Op maandag 18 februari 2002 13:26 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik niet.

Die kan ik niet missen omdat ik hem nooit heb gebruikt :P ... Maar goed.. meningen zijn meningen..
Ieder heeft zijn favo smile.. die van mij is duidelij k :Y) .

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
Ik kijk altijd als ik op het internet ga eerst hier even in dit forum, nu doe ik dat 1 keer niet en tadaa troubles in smilie land.

Ik heb de smilies inderdaad grofweg gejat niet wetende dat er zo op gelet zou worden, ja dat was stom inderdaad maar ik wist het echt niet en het is me ook ontschoten er bij na te denken.

Verder heb ik de credits er NIET uitgesloopt en wil daar ook niet op aangesproken worden, ik heb ze gewwon op mijn computer gezet en daarna op mijn server gepleurd.

DAt met zo'n actie jullie credits verdwijnen kan ik niks aan doen en ik denk dat dan de fout meer in de credits van jullie zitten, dus zo uberlame ben ik nou ook weer niet.

Verder heb ik al toesteming gevraagd via de mail en ik hoop dat ik die krijg gezien het feit dat ik het leuke smilies vind zo niet dan zoek ik wel andere geen probleem.

Verder ga ik bij mij op het forum de FAQ aanpassen door er een gedeelte in te zetten betreffende de makers van de smilies en waar je ze kunt vinden om ook toesteming te vragen ze te gebruiken.

Tot voor nu wacht ik even het mailtje af en heb (als het goed is ) de GoT smilies verwijdert.

Dus cool down allemaal sorry voor de overlast en het jatwerk maar we kunnen het gewoon oplossen toch zonder elkaar lamers en andere maffe dingen te noemen ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• DeX

DeX

Op maandag 18 februari 2002 13:38 schreef wizzard het volgende:

Verder ga ik bij mij op het forum de FAQ aanpassen door er een gedeelte in te zetten betreffende de makers van de smilies en waar je ze kunt vinden om ook toesteming te vragen ze te gebruiken.
De FAQ op www.tweakers.net Staat uitgelegd:
Leuk zijn ze he? We vinden ze zelf ook erg tof, en kennelijk zijn we niet de enige . (waarom anders opgenomen in een FAQ?) Er zijn echter wel een paar regeltjes, waar je je aan moet houden. De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net. Je mag de smiles alleen gebruiken onder de volgende voorwaarden:

Vooraf toestemming vragen per E-mail o.v.v. de site waar het op komt. Kijk hier om te zien we je dan precies een mailtje moet sturen.

Duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar ons.

Eventuele verzoeken van derden voor hergebruik doorverwijzen naar ons.

Je kan het misschien al raden... we houden hier een vrij strak beleid tov illigale zooi. Wij verwachten dat je bij gebruik van deze smiles een vergelijkbare inspanning doet om illegale verspreiding van software en/of muziek video's ed. te voorkomen. Tweakers wil op geen enkele manier in verband gebracht worden met illegale sites.

Misschien een tik van de ontwerper, maar het -je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat-ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.

• wizzard
ja ik weet het nu ik heb er gewoon stomweg niet bij nagedacht, als ik toesteming krijg dan zet ik de credits er duidelijk bij.

Ik snap alleen niet wat jullie nou bedoelen met credits in de gif ?? waar moet dat staan dan ??

Verder vind/vond ik zelf dat het een boel gezeur is maar goed ik heb dan ook die smilies niet gemaakt en asl ik dat wel had gedaan had ik net zo gereageerd :)

Zoals ik al zij mijn fout en ben het nu aan het oplossen :)

(hou dit topic wel hoog mensen want ik lach me dood als ik kijk naar de bezoekers op mijn site :) ) (geintje hoor )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 13:38 schreef wizzard het volgende:
Ik kijk altijd als ik op het internet ga eerst hier even in dit forum, nu doe ik dat 1 keer niet en tadaa troubles in smilie land.
Je had in de Lieve Adjes FAQ moeten kijken: ;)

Zegguh, die smilies zijn wel cool! Mag ik die ook gebruiken?

Maar het ziet ernaar uit dat het goed gaat komen :)

• DeX

DeX

Op maandag 18 februari 2002 13:48 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Je had in de Lieve Adjes FAQ moeten kijken: ;)

Zegguh, die smilies zijn wel cool! Mag ik die ook gebruiken?

Maar het ziet ernaar uit dat het goed gaat komen :)
Is er veel verschil tussen de GoT versie en de T.net versie???

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:47

Garrett

Watercooler

www.motor-forum.nl gebruikt ze ook... illegaal ja/nee dat weet ik niet

I love watercooling

• wizzard
Tuurlijk komt het goed ik hou er ook niet van om lamer genoemd te worden :) :)

Zou ook wel erg stom zijn om zo iets niet op te lossen en wel de verwijzing in mij sig laten staan toch :)

En zo heb ik weer wat geleerd op de maandag ochtend :)

• wizzard
Op maandag 18 februari 2002 13:51 schreef Garrett het volgende:
www.motor-forum.nl gebruikt ze ook... illegaal ja/nee dat weet ik niet
Oh Oh problemen :)

• DeX

DeX

Op maandag 18 februari 2002 13:52 schreef wizzard het volgende:
Tuurlijk komt het goed ik hou er ook niet van om lamer genoemd te worden :) :)

Zou ook wel erg stom zijn om zo iets niet op te lossen en wel de verwijzing in mij sig laten staan toch :)

En zo heb ik weer wat geleerd op de maandag ochtend :)
bewerk je Sig ff.. zet er "Met de GOT-smilies!" erbij..
krijg je gelijk meer hits!

;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 18 februari 2002 13:17 schreef DeX het volgende:
Over smiles gesproken mis ik deze toch wel hier: [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die mis ik dus ook ;(

maar dan moeten ze wel iets mooier gemaakt worden, want idd passen ze nu niet bij de rest (maar ik mis hem wel)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:33 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• wizzard
Op maandag 18 februari 2002 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Iig netjes opgelost wizzard... van beide kanten :)
Logisch ik zit net even te vaak op GoT om dit niet op te lossen :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 13:49 schreef DeX het volgende:

[..]

Is er veel verschil tussen de GoT versie en de T.net versie???
Die van GoT heb ik gebaseerd op de T.net versie. Verder is die van T.net al een tijdje gelee geschreven, en die van GoT+LA is nog geen week oud, en _persoonlijk_ vinnik de GoTfaq versie duidelijker 8-)

'T verschil is dat in de GoT+LA FAQ ik de smilies heb gekoppeld aan de eigenaren, en ik heb puntje 4 uit de T.net FAQ heb overgeslagen, omdat dat eigenlijk al bij punt 2 + 3 wordt genoemd, en elders uit de FAQ is te herlijden valt dat T.net/GoT niks met illegale praktijken van doen wil hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 13:55 schreef Slarioux het volgende:
Iig netjes opgelost wizzard... van beide kanten :)
Inderdaad. :7

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 13:26 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/nooo.gif

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Nou, ze staan nu na een verzoek van Raikane dus ook op me smiliespage (met update nav van FAQ ;)).

Ik ga nog wel even wat verder kloten (deze middag is toch al kansloos wat leren betreft :+)

Misschien dat ik alvast me nieuwe versie (nog wel @ "beta") online ga zetten ;)

Disclaimer:
Mijn smiliespage is puur een geintje van mij, verwacht dus niet dat ie constant up to date is...
Foutjes en suggesties endergelijk mag je natuurlijk altijd bij mij aandragen ;).

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 14:34 schreef Sassie het volgende:
Nou, ze staan nu na een verzoek van Raikane dus ook op me smiliespage (met update nav van FAQ ;)).
Whehe, scheelt mij weer een mailtje sturen (wat ik wel van plan was, maar nog niet gedaan had ;))

• man-o-script
  • Laatst online: 14:52
wat een drukte toch altijd om een paar smilies zeg,
wat doen jullie nou als iemand weigert credits neer te zetten?

en hebben jullie wel betaald voor GIF Movie Gear waar ze mee gemaakt zijn? :P

//

• Sassie
Op maandag 18 februari 2002 15:00 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Whehe, scheelt mij weer een mailtje sturen (wat ik wel van plan was, maar nog niet gedaan had ;))
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/pimatyourservice.gif Je krijgt binnenkort wel een mail van mij over het ong hetzelfde onderwerp.
Of je moet ff een ander crewlid hierover naar voren schuiven ;)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 18:19 schreef Sassie het volgende:

[..]

[afbeelding] Je krijgt binnenkort wel een mail van mij over het ong hetzelfde onderwerp.
Of je moet ff een ander crewlid hierover naar voren schuiven ;)
Ligt eraan wat the issue is; 'k zie ut wel dus :)

• SkoolieDie
  • Niet online
En de layout kwam me ook erg bekend voor :P

(of is dat een standaard phpBB layout ?)

• wizzard
yup is de standaard layout, je kan hem wel bewerken maar ik vind hem mooi.
En als je even naar de indexpagina kijkt dan zie je dat die ook met een opensource gemaakt is dus kortom alles is gejat :)
Sommige mensen zijn goed in ontwerpen en sommige niet dus die doen dat dan ook niet (alleen moet je niet aan de smilies zitten heb ik net geleerd :) )

• man-o-script
Op maandag 18 februari 2002 18:44 schreef wizzard het volgende:
yup is de standaard layout, je kan hem wel bewerken maar ik vind hem mooi.
En als je even naar de indexpagina kijkt dan zie je dat die ook met een opensource gemaakt is dus kortom alles is gejat :)
Sommige mensen zijn goed in ontwerpen en sommige niet dus die doen dat dan ook niet (alleen moet je niet aan de smilies zitten heb ik net geleerd :) )
ja maar wat ik net al zei,
wat gaan ze er aan doen dan?
ik kan zo nog wel een paar forums opnoemen die ze gebruiken...

//

• wizzard
Ze gann niks doen maar als je een beetje eerlijk bent vind jij het ook niet leuk als iemand zomaar aan jou spullen zit toch ?

Ik neem toch ook niet zomaar jou auto even mee omdat ik hem wel goed kan gebruiken ?

Mischien als je het niet meld en je reageerd niet op hun oproepen er even wat credits bij te zetten gebeurt er wel niks, maar ik kom hier graag en wil ook graag de onofficiele regels van het internet in stand houden (kortom wees netjes en hou elkaars werk in ere )
(kleine moeite groot plezier toch ? )

• man-o-script
Op maandag 18 februari 2002 19:15 schreef wizzard het volgende:
Ze gann niks doen maar als je een beetje eerlijk bent vind jij het ook niet leuk als iemand zomaar aan jou spullen zit toch ?

Ik neem toch ook niet zomaar jou auto even mee omdat ik hem wel goed kan gebruiken ?

Mischien als je het niet meld en je reageerd niet op hun oproepen er even wat credits bij te zetten gebeurt er wel niks, maar ik kom hier graag en wil ook graag de onofficiele regels van het internet in stand houden (kortom wees netjes en hou elkaars werk in ere )
(kleine moeite groot plezier toch ? )
nee heb je ook helemaal gelijk in (alleen voorbeeld van die auto is minder) :P
maar ik heb hier nou al zovaak gezien dat er mensen lopen te stressen om een paar .gif jes van 15x15 pixels

dat is wat ik niet snap,
ze brengen het soms net alsof dat als je geen credits neerzet,
dat je dan een proces aan je broek hebt hangen...
sommigen nemen het een beetje TE serieus denk ik hier

//

• wizzard
mwwwaa als je er veel moeite voor hebt gedaan om zo'n smilie te maken dan kan ik me het wel indenken toch ??

En ik weet eigenlijk niet hoe dat met de vervolging van een jatter gaat mischien dat een van de mods dit weet ??

Wat gebeurt er met een smillie jatter die het verrekt om credits neer te zetten

(en kom nou niet aan met afschieten of zo please :) )

(By the way een topic als dit doet idd wel goed voor de teller van je site ik lach me dood thanks for the visit mensen )

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 18 februari 2002 19:06 schreef man-o-script het volgende:

[..]

ja maar wat ik net al zei,
wat gaan ze er aan doen dan?
ik kan zo nog wel een paar forums opnoemen die ze gebruiken...
Wat houd je tegen om ze te noemen cq. mij te mailen.

We beginnen met een vriendelijk mailtje, de voorwaarden die Tweakers.net BV stelt zijn nou niet echt wereldschokkend te noemen :)
Mits er geen 'rare praktijken' op dat forum plaatsvinden natuurlijk.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 februari 2002 00:02 schreef wizzard het volgende:

(By the way een topic als dit doet idd wel goed voor de teller van je site ik lach me dood thanks for the visit mensen )
Is GoT groot, of is GoT groot 8-) ;) :+

• wizzard
hahahaha nou van mij mag je het zeggen hoor GoT is idd nogal groot en de mensen die er verblijven onwijs nieuwschierig.

Ik zie aan mijn stats op mijn site dat er toch veel mensen vanuit mijn sig naar mijn site komen das wel lachen.

Kun je zien dat het toch effect heeft.
Laat ik het anders zeggen twee mods van het DJforum komen ook hier weg (als user dan he ) uit het onmetelijk grote DJ topic. :)

• SkoolieDie
  • Niet online
Anyhouse, leuk dat er een DJ forum is (waar gepost wordt)

• Arnout
Op maandag 18 februari 2002 14:34 schreef Sassie het volgende:
Foutjes en suggesties endergelijk mag je natuurlijk altijd bij mij aandragen ;).
Beetje offtopic, maar ik heb me rotgezocht om smilies te kunnen vinden voor forums met donkere kleurstelling (donkere achtergrond, lichte tekst). Weet jij of er ook smilies omgezet zijn naar donkere achtergronden?

Heb al heel wat faq's van UBB, phpBB, etc. forums doorgewerkt maar kon er maar één vinden: http://www.zwaremetalen.com/forum_help.php

• Sassie
Op dinsdag 19 februari 2002 10:17 schreef MetHod het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar ik heb me rotgezocht om smilies te kunnen vinden voor forums met donkere kleurstelling (donkere achtergrond, lichte tekst). Weet jij of er ook smilies omgezet zijn naar donkere achtergronden?

Heb al heel wat faq's van UBB, phpBB, etc. forums doorgewerkt maar kon er maar één vinden: http://www.zwaremetalen.com/forum_help.php
Tja, ik denk dat je dan zelf aan het fotosoepen moet (randjes weghalen, transparante achtergrond ed..).
Op de smiliespage zijn er een paar mooi op een donkere achtergrond, maar de rest heeft allemaal lichte randjes er omheen.

Je snapt natuurlijk dat ik niet al die smilies zelf ga fotosoepen ;), dat moet je anders even aan de maker vragen of ie het wil/of het mag.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 10:17 schreef MetHod het volgende:

[..]

huh op www.helpdesk-forum.nl hebben ze donker achtergrond en toch smileys..

hoop dat je dit bedoelde?

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:42
Deze site gebruikt ze ook allemaal:
http://rellen.wortelnet.nl/index.php4?action=faq

en meteen maar ff de layout van Fok! gejat :r

- NAC Breda -

• Arnout
Op dinsdag 19 februari 2002 11:42 schreef Sassie het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat je dan zelf aan het fotosoepen moet (randjes weghalen, transparante achtergrond ed..).
Op de smiliespage zijn er een paar mooi op een donkere achtergrond, maar de rest heeft allemaal lichte randjes er omheen.

Je snapt natuurlijk dat ik niet al die smilies zelf ga fotosoepen ;), dat moet je anders even aan de maker vragen of ie het wil/of het mag.
Ik begrijp het. Bedankt voor de replies.
Op dinsdag 19 februari 2002 11:56 schreef Speedy18 het volgende:

[..]

huh op www.helpdesk-forum.nl hebben ze donker achtergrond en toch smileys..

hoop dat je dit bedoelde?
OK maar dat zijn weer wat mindere kwaliteit smileys zeg maar. Ze zijn wel beter dan standaard phpBB, allemaal geel in ieder geval. Bedankt.

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:42 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

• wizzard
Rare site trouwens

• Arnout
Op dinsdag 19 februari 2002 16:33 schreef wizzard het volgende:
Rare site trouwens
Wat een foute site.

• man-o-script
Op dinsdag 19 februari 2002 01:02 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Wat houd je tegen om ze te noemen cq. mij te mailen.

We beginnen met een vriendelijk mailtje, de voorwaarden die Tweakers.net BV stelt zijn nou niet echt wereldschokkend te noemen :)
Mits er geen 'rare praktijken' op dat forum plaatsvinden natuurlijk.
dus: "als er 'rare praktijken' op dat forum plaatsvinden" zijn ze wel verboden,
net alsof mensen door die smilies zullen denken dat GoT er wat mee te maken heeft :?

en waarom zou ik die noemen, ik vind gewoon dat een smilie een zo'n algemeen iets is dat je er totaal geen aanspraak op kan maken,
je maakt zoiets voor een "community" en niet voor een bedrijf ofzo,
bovendien is een smilie nou niet bepaald uren werk

net als: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/t.gif heeft tweakers toch ook niet bedacht :?

//

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 12:46 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Pagina: 1