Toon posts:

Hercules 8500 LE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de domme vraag,maar ik kan er zelf niets over vinden.Weet iemand waar ik gegevens over dit kaartje kan vinden,neem aan dat ie op 250/250 is geclockt,maar welk geheugen zit er op 3,6ns of 3,3ns,is die goed overclockbaar,enz enz.

ps:zag hem in de pricewatch staan voor € 226 !!!!!

GRTZ en BVD.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
hehe, nog meer mensen die wakker worden onder dat geforce4 geweld. Ik heb het in een paar andere topics ook al aangegeven. lijkt me eenzeer goede kaart die zeker in nieuwe pc komt. De geforce4 4200 laten te lang om zich wachten. Hij draait op 250/250 rest weet ik niet.....

overclocken zou ik ook wel willen weten

/edit

aan de andere kant....die 4200 gf4....... is weer beter voor toekomst voor zelfde prijs?? maar wanneer komt dat ding? wat moet een mens toch :(

Verwijderd

Gewoon die 4400 kopen, wat boeit die prijs nou, je leeft maar 1 keer :7. Als je die 4200 wil kan je nog 2 maanden wachten, de 4400 staat al van Asus in de pricewatch voor een rug piekies.

• xxxMaverick
Op maandag 18 februari 2002 15:20 schreef Pjoeloe het volgende:
Gewoon die 4400 kopen, wat boeit die prijs nou, je leeft maar 1 keer :7. Als je die 4200 wil kan je nog 2 maanden wachten, de 4400 staat al van Asus in de pricewatch voor een rug piekies.
als ik een baan had ok, maar aangezien ik

1 een student ben met krappe beurs

2 net ontslagen ben (buiten mijn schuld :) ) van je familie moet je het hebben

kan ik beter voor een iets goedkopere kaart gaan :)

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 18:40

Darth Punk

professionalized prutz0r

mwah, kwacht nog liever ff, tot de ATI RADEON R300 uutkomt, es kieke dan of die nvidia aan gort ragt :9~

i want LART!

• xxxMaverick
Op maandag 18 februari 2002 15:46 schreef Darth_Punk het volgende:
mwah, kwacht nog liever ff, tot de ATI RADEON R300 uutkomt, es kieke dan of die nvidia aan gort ragt :9~
vast wel, maar we hebben het nu over kaarten tussen 500/600 gulden. Die r300 lijkt me een stuk duurder worden

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:46 schreef Darth_Punk het volgende:
Wachten is niet voor tweakers bestemd denk ik, als je wil wachten moet je in de zomer naar Duinrel gaan :) Voor de rest denk ik dat Ati met die R300 eindelijk met iets revolutionairs komt. Nvidia zal nu denk ik toch echt met een nieuw design moet komen (eindelijk... na 3 jaar) >:)

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49
Volgens mij moet de hercules versie vandaag uitkomen, daarom zijn er waarschijnlijk nog geen reviews.

Ik vraag me ook af wat voor geheugen hercules gebuikt maar voor 215 verwacht ik 4 of 3.8 ns, alles daaronder valt me mee.

ps. als iemand een review heeft gevonden laat het even weten!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Ik vraag me ook af wat voor geheugen hercules gebuikt maar voor 215 verwacht ik 4 of 3.8 ns, alles daaronder valt me mee.
3.8 ns sowieso niet, het zal 3.6 of 4 zijn. En aan gezien het Hercules betreft, kunnen we erop gokken dat het idd 3.6 ns wordt! Toch nog ff afwachten...

A pc is like a work of art; it's never finished

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:49
Idd 3.6, en hercules heeft een naam hoog te houden. Maar de kaart is wel erg goedkoop.

En met de geforce 2 ti had hercules wel snel geheugen maar op de een of andere manier kwam dit meestal niet boven de 220 mhz. Ik ben ook benieuwd of de voltage mod gewoon van de ati le versie kan worden overgenomen.

We moeten gewoon even afwachten.......

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Verwijderd

[topic=418789/1/25]

:Z
Pagina: 1