Verwijderd

Topicstarter
oke tweakers wat zijn de mogelijkheden op een andere planeet met bijv. andere samenstelling van de lucht (wat zou hun levenslucht zijn en hoe zou de manier van inhaleren zijn etc. etc.)

hoe zou de lichamelijke structuur van alien levensvormen anders zijn van wat wij hier op aarde kennen.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Kweenie, het lijkt me iig heel sterk als het van die grijze mannetjes zijn die toevallig erg veel op mensen lijken, gewoon onze lucht kunnen ademen en toevallig ook nog engels spreken. :)
ik denk dat de natuur gekkere dingen kan voortbrengen dan je ooit kan bedenken. :D

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Kweenie, het lijkt me iig heel sterk als het van die grijze mannetjes zijn die toevallig erg veel op mensen lijken, gewoon onze lucht kunnen ademen en toevallig ook nog engels spreken.

Mischien even duidelijk te stellen dat
de mensen die contact hebben met deze aliens.
Dat dit via telepathie gaat in de meeste gevallen.

Er zijn hier wat boeken overgeschreven over contact met buitenaardsen
Bekend boek is Communion van Whitley Strieber. Of een van de boeken van John E. Mack. Zie http://www.peer-mack.org

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik denk dat wij absoluut niet kunnen voorspellen hoe ze eruit zien ..
als je in aliens gelooft .. geloof je in evolutie.. en dus dat wij zijn hoe wij nu zijn door een hele reeks van toevalligheden .. een klein dingetje en we hadden er heel anders uitgezien ..
dus hoe aliens eruitzien???

niemand die het weet lijkt me

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Moeilijk, zo niet onmogelijk te zeggen. Gebaseerd op koolstof of silicium, dat waarschijnlijk wel. Maar daar schiet je niet veel mee op.

Telepathie is te omslachtig. Het is makkelijker om Engels te leren dan hersengolven te reproduceren.

Als we ooit nog eens aliens tegenkomen lijkt het me wel dat ze technologisch ver genoeg zijn om hun oorspronkelijke biologische vorm gedag te zeggen en half (of helemaal) machinaal zijn.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
communicatie in de vorm van wiskunde denk ik

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-01 22:06
Nah, snel uitgeluld dus..

Verwijderd

Topicstarter
Wat we weten over andere planeten is dat als er leven mogelijk is dat dat dan niet zo gevarieerd zal zijn als hier op aarde of je moet moet een planeet vinden met zoveel verschillende leefomgevingen.

Wat dacht je van een planeet als mars waar de omstandigheden slecht zijn en voedingsmiddelen in vorm van zouten in het oppervlak zijn vast gevroren hier leeft een worm soort ter grootte van een labrador hond die de voor de helft van de omwenteling van de planeet rond zijn zon zich in een winterslaap houdt tot de "zomer" weer langskomt doormiddel van een verdovend gal dat door zijn "porien" naar buiten stroomd........

of hoort dit soort GEFANTASEER niet thuis op het wetenschappelijk forum? :)
Pagina: 1