Toon posts:

Draadloze muziek in huiskamer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing om mijn 60GB muziek van mijn 'werkkamer' naar de versterker in de huiskamer te krijgen. Ik zit namelijk niet altijd achter de PC... (Hoe dat kan begrijp ik zelf ook niet.)
Alleen: ik wil dit zonder snoeren, want ik moet anders zo'n 18 meter overbruggen. Weet iemand van een radiografische oplossing, liefst betaalbaar? Philips schijnt ooit een snoerloze-speakerboxen-project te hebben gehad. Het maakt mij niet uit of ik aan weerszijden een kastje moet hebben met 220V, als ik maar van 2x cinch naar 2x cinch kan zonder 18 meter snoer langs wanden, door een gipsmuur etc.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je hep van die FM zendertjes met een mini jack touwtje d'r aan; eigenlijk bedoeld voor je walkman in de auto te kunnen gebruiken. Kun je in je geluidskaart proppen en dan in je woonkamer de radio aanzetten.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ik zoek toch iets met wat meer HiFi... Of zijn die dingen erg goed? Bovendien heb ik kabel (zonder RDS, want UPC zegt dat dat het radiosignaal verstoort :r ).

Edit: kabel

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

ik weet et niet zeker maar die 'transmitters' van marmitek
om draadloos beelden naar je tv te sturen met radiosignaal zijn ook wel geschikt voor geluid
kosten zijn iets van 100 euro

moet je maar ff iets over marmitek zoeken
suk6

-edit-
http://www.marmitek.com/nl_site/base_nl/product.asp?taal=1&subgroep=26

hier draadloos audio oplossing van marmitek minpuntje de adviesprijs van 219 euro (in mijn ogen dan)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Topicstarter
Txal! Wat er op hun site staat kost €200 en verzend van versterker naar speakerboxen maar ik neem aan dat je ook gewoon naar een andere versterker kan - leve de soldeerbout!

Verwijderd

Topicstarter
...maar toch vind ik het te veel geld. Is Marmitek echt de enige op dit gebied? Kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn die snoerloos van PC audio -> HiFi-versterker willen. conrad.nl levert ook niets op.
Iemand meer suggesties?
Pagina: 1