Systeem:
AMD Athlon XP 1800+
Soltek SL-75DRV2
Leadtek Geforce 3Ti 200
IBM IC35L0 60gb
Elixser 256/266DDR
Ik heb een probleem met mijn computer.
Heb het hele zooitje net in elkaar gezet, (AMD Athlon XP 1800+, Leadtek GF3Ti, IBM 60gb, 256/266 Elixer) hij blijft echter hangen na weergave van de processor en het geheugen, althans hij gaat niet verder maar ik kan wel ten alle tijden de BIOS in.
Verder start hij pas op nadat er op reset is gedrukt.
Als ik de compu uit zet en aan zet, blijft het lampje oranje op de monitor.
Heb HDD en grafische kaart getest, verder onnodige onderdelen verwijdert bij testen.
CPU en Mobo zijn het denk ik niet.
Geheugen zou kunnen maar dat test ie wel prima en hij blijft dus niet helemaal hangen.
Voor zover ik weet staan alle jumpers goed; de cpu staat op 11,5x133.
Is er misschien iets dat ik op het moederbord moet veranderen, of moet ik iets in de BIOS doen?
Voltage staat op default (auto), maar is dit te weinig?
Het lijkt er op dat daar een instelling verkeerd staat, of is het geheugen naar de tandjes?
AMD Athlon XP 1800+
Soltek SL-75DRV2
Leadtek Geforce 3Ti 200
IBM IC35L0 60gb
Elixser 256/266DDR
Ik heb een probleem met mijn computer.
Heb het hele zooitje net in elkaar gezet, (AMD Athlon XP 1800+, Leadtek GF3Ti, IBM 60gb, 256/266 Elixer) hij blijft echter hangen na weergave van de processor en het geheugen, althans hij gaat niet verder maar ik kan wel ten alle tijden de BIOS in.
Verder start hij pas op nadat er op reset is gedrukt.
Als ik de compu uit zet en aan zet, blijft het lampje oranje op de monitor.
Heb HDD en grafische kaart getest, verder onnodige onderdelen verwijdert bij testen.
CPU en Mobo zijn het denk ik niet.
Geheugen zou kunnen maar dat test ie wel prima en hij blijft dus niet helemaal hangen.
Voor zover ik weet staan alle jumpers goed; de cpu staat op 11,5x133.
Is er misschien iets dat ik op het moederbord moet veranderen, of moet ik iets in de BIOS doen?
Voltage staat op default (auto), maar is dit te weinig?
Het lijkt er op dat daar een instelling verkeerd staat, of is het geheugen naar de tandjes?