Toon posts:

Soltek SL-DRV4 + AMD Duron 800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie morge!

Ik was gisteren ff aan het overclocken geslagen, dat omdat ik nogal een leuk overclock bordje heb... maa rnu heb ik een probleem: ik krijg mijn multiplyer niet hoger dan 8.5 (standaard is 8), kan iemand me uitleggen waarom ik dat niet kan? en wat ik er aan kan doen?

CPU Core voltage = 1.75volt
FSB= 118.84
Mutiplyer= 8.5

al zet ik de FSB weer op 100, dan gaat de multiplyer ook niet omhoog, dan boot ie gewoon niet

Verwijderd

Topicstarter
hmm ben al ff bij overclockers.com aan het kijken... maar ik wordt er neit veel wijzer uit...

iemand?

Verwijderd

Heb je em wel geunlocked? d.m.v de L1 brugjes in te kleuren!?

Verwijderd

fsb gelijk op 133 zetten, je snelheid van je PCI en AGP bus is nu zeer hoog, bij een fsb van 133 Mhz zijn ze weer op normale snelheid. je kunt proberen om vanaf 133 mhz steeds hoger te gaan, mijne gaat trouwens niet hoger dan 1050 Mhz. heb je hem wel goed unlocked. ik kan ook een MP van 10 kiezen

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Zet m anders hardwarematig op een MP van 8.5, kan je op de CPU instellen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
ik heb um hardware matig op een MP van 8.5 draaien

met een fsb van 119...

maar ik moet dus op een multiplyer van 8.5 met een fsb van 133 gaan werken?????

't is een DDR bordje zoals jullie waarschijnlijk wisten.. kt266a chipset...

Verwijderd

Topicstarter
de max instelling voor FSB is bij mij 133?!

Verwijderd

Topicstarter
niemand??? is het mogelijk om m'n fsb gewoon op 133 de pleuren zoals iemand hiervoor zei?

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND?

Verwijderd

Welke mp bij 133 Fsb ???; het maximale wat je gemiddeld uit een Duron 800 kan halen is zo'n 1000 mhz, en daar ga je met 8x 133 fsb behoorlijk overheen. Ik zou zeggen probeer het eens; als de boel vastloopt of niet wil booten; helaas...
Tip: Een burn-in doet (soms) wonderen; een weekje op default snelheid Prime95 draaien met een hoog voltage (1,85V) werkt soms als een maandje sportschool met anabolen.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Mooi op tijd ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Geduld is een schone zaak....
Dichtgooien maar...

Verwijderd

Bij de Soltek borden moet je een jumper eraf halen om 133-XXX FSB te halen . Dan verdwijnen de lagere FSB snelheden . Heb ook zo'n DRV2 gehad maar m'n IDE controller was corrupt
Pagina: 1