Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OCM] vis achter m'n raam

Pagina: 1
Acties:

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023
Ik zou hier zograag op verder gaan [topic=413703] ging lekker op al dat geflame etc. na dan, beter dat ie dicht is ja.
Toen ging dion_b verder met [topic=414764] maar blijkbaar vinden jullie dat niet goed, erg jammer :'(
Kan ik nu geen nieuw topic meer openen?!! Dan zeg ik wel heel expliciet dat het om een plastic vis gaat ofzo ;)
Het gaat mij alleen om de technische aspecten!!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op maandag 18 februari 2002 07:28 schreef Kaj. het volgende:
Hij zit op slot. Jammer voor de topicstarter, en misschien is het beter als je hem ff mailt met verdere ideën; als er nog een topic gestart wordt kan je erop wachten dat er weer geklooid gaat worden.
Move [forum=26] > [forum=15]

Tijd voor een nieuwe sig..

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh, als je duidelijk aangeeft dat je een plastic vissie erin wilt doen, heb ik er iig geen problemen mee, maar wacht ff de reactie van de HGA (Kaj.) of de forum-mod (Phreak) af.

Aannames zijn fataal.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 18 februari 2002 15:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
maar wacht ff de reactie van de HGA (Kaj.) of de forum-mod (Phreak) af.
Hmm.. Als je op phreak wilt wachten heb je toch nog effe geduld nodig..
Skiën: 15e t/m 22e feb.
:)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mja.. ik zit nu toch een beetje met die vis in m'n maag.. Maar zoals ik al riep; dion_b had een paar ontzettend goede tips, ga eens met 'm praten als je er nog steeds echte vis in wilt stoppen.

Het lijkt me iig niet verstandig om er een nieuw topic over te openen.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023
Op maandag 18 februari 2002 16:43 schreef Kaj. het volgende:
Mja.. ik zit nu toch een beetje met die vis in m'n maag.. Maar zoals ik al riep; dion_b had een paar ontzettend goede tips, ga eens met 'm praten als je er nog steeds echte vis in wilt stoppen.

Het lijkt me iig niet verstandig om er een nieuw topic over te openen.
Ok bedankt!
Dan kom ik misschien wel later op terug als ik ermee bezig ben. Maar dan alleen de specifieke problemen natuurlijk ;)

En pics als ie af is ;)

Verwijderd

Mag ik vragen wat er mis is met een echte vis in de kast. Als je dat beestje genoeg ruimte zou geven heeft ie het helemaal niet slecht.

Je moet hem natuurlijk niet 10 kubieke cm geven maar als je hem 50 geeft dan heeft ie het toch goed.

En is het toch gewoon leuk.
Pagina: 1