Snap er geen hol van

Pagina: 1
Acties:

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:53
Eeey mensen

Zo als jullie zien in mijn setup heb ik mijn AMDtje een beetje geoverklockt. Hij is nog ge lockt maar hij nog niet zo oud dus wil ik er nu niet meteen aan zitten klooten. Maar ik snap iets niet, over al in mijn omgeving hoor ik dat AMD heet wordt en bijne niet te overklokken is, maar als ik mijn CPU op 1666 laat draaien dan wordt ie niet warmer dan als ie op 1466 draait. En mijn cooler is gewoon een Thermaltake Volcano II. is dit goed of nie, kan ik hem nu nog hoger zetten en volgens mij gaan me PCI sloten FSB ook om hoog, of is dit nu weer een gekke opmerking.

ik ga nu ff 1700 proberen en kom dan nog wel ff terug *D

Verwijderd

Hehe leuke nixzeggende Topic. Kijk ik altijd ff naar. Maar kan je niet helpen. :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
als je je fsb verhoogt, verhoog je de algemene prestaties van je systeem, dus de pci/isa/agp/geheugen sloten worden allemaal "sneller". Ze laten meer data door per seconde/minuut/uur/etc.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op maandag 18 februari 2002 11:50 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
als je je fsb verhoogt, verhoog je de algemene prestaties van je systeem, dus de pci/isa/agp/geheugen sloten worden allemaal "sneller". Ze laten meer data door per seconde/minuut/uur/etc.
Maar verhoogt tevens de kans op fouten doordat AGP/PCI kaarten die snelheden misschien niet aankunnen. Niet vergeten erbij te vertellen natuurlijk he? :)

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:53
Aha, nou ik heb 1700Mhz geprobeert en die gaat wel maar als ik iets te veel doe 100% load voor een iets langere tijd kapt ie er mee, dus ik draai nu op 1666, En die is tot nu toe stabiel.

^11:52:32^ <Stats> CPU: 1-AMD XP, 1663MHz, 256KB

Maar waarom wordt mijn temp niet hoger??? hijs nu 200Mhz ge overklokt en je zou dan zeggen dat ie warmer moet worden maar dat wordt ie niet. en die koeler die er op zit is ook niet extreem goed.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Wees blij dat ie niet warmer wordt!

Je doet je topictitel eer aan :P

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1